Hoe staat het met

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rick de visser
    Alrounder&Binder
    • 28-02-2007
    • 166
    • Nw-Roden

    Hoe staat het met

    Beste vissers
    Is er rond deze tijd februarie wel wat te vangen met de feeder op brasem en voorn in ondiepe stilstaande wateren of is het nog even wachten tot april net voor het paaien
    mvg Rick
  • brasemvisser24
    Newbie
    • 28-09-2007
    • 39
    • Almere

    #2
    Beste Rick
    volgensmij valt er in wintermaanden inderdaad erg weinig vis te scoren met de feederhengel. dat denk ik niet alleen omdat ik op dit moment barweinig vang, ook omdat zelfs de visgrage professionals het zeggen. welliswaar niet erg overtuigend maar toch. Wel schijnt het zo te zijn dat als je dan toch op witvis wil vissen er in de haven met de vaste stok heel veel voorn te vangen is.Samen met die voorn is er op dit moment in de haven ookheel veel snoek dus... misschien een ander idee'tje.
    mvg brasemvisser24
    brasemvisser24

    Reageer

    • Rick de visser
      Alrounder&Binder
      • 28-02-2007
      • 166
      • Nw-Roden

      #3
      Dat van havens weet ik dat doe ik zelf ook wel eens snoeken ook maar waarneer ong begint het dan weer goed te worden of verschilt dat per jaar erg
      Grt Rick

      Reageer

      • antoinette
        Specimen Hunter
        • 13-11-2005
        • 1926
        • oudenhoorn

        #4
        Vorige week zondag is er een wedstrijd beslist door de feeder, vangsten met de feeder zijn weldegelijk mogelijk maar ga niet lukraak zomaar ergens zitten, het hoeft trouwens niet persee een haven te zijn, hier in het voornse kanaal vissen wij de wedstrijden ook met de feeder, maar niet alle plekken op het kanaal geeft vis ligt er ook aan of het beschut ligt en of er natuurlijk voedsel is of voedsel van mensen die op/langs het water wonen.

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎