Geer pen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rick de visser
    Alrounder&Binder
    • 28-02-2007
    • 166
    • Nw-Roden

    Geer pen

    IK heb op de hengelsportbeus in groningen een pen van Geer aangeschaft
    alleen ik vind het geen succes wat is jullie ervaring met deze pen
    rick
  • 4x14
    Banned
    • 10-12-2006
    • 849
    • Brielle

    #2

    om welke pen gaat het ? wel makkelijk misschien ?

    Reageer

    • Jakob
      <*{{{{><(
      • 06-03-2007
      • 1870
      • Staphorst

      #3
      Ik vis al jaren met de pennen van Geer en ze bevallen erg goed. Het is wel handig als je verteld welke pen je gebruikt en in welke omstandigheden.
      Ik heb ervaring met alle modellen van Geer, dus brand los.

      Reageer

      • Jan Broess
        Specimen Hunter
        • 21-09-2003
        • 1131
        • Nieuwegein

        #4
        Oops... verkeerd bericht... Delete this, please
        Greetz,
        Jan Broess

        www.devaartposcar.nl

        Reageer

        • Rick de visser
          Alrounder&Binder
          • 28-02-2007
          • 166
          • Nw-Roden

          #5
          de g8 ik heb erg last van wind en het peilen is ook lastig

          Reageer

          • Jakob
            <*{{{{><(
            • 06-03-2007
            • 1870
            • Staphorst

            #6
            Ik heb geen last van de wind en het peilen maakt geen verschil met een normale dobber. Ik gebruik hem zelfs heel graag met behoorlijke wind.

            Reageer

            • Amadeus
              Knoeit wat aan het water.
              • 02-09-2007
              • 1626
              • Westerlee

              #7
              Mischien verkeert uitgelood.
              Ik ken die pennen verder niet, maar draag gewoon iets aan...................
              https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

              Reageer

              • spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

                #8
                nou als ik bij de recencies lees word de geerpen heilig verklaard dus zal het wel aan jou liggen.

                persoonlijk is het voor mij een gebruiksartikel net als mijn casters dus ik ben er niet zuinig op ,en ik ga er dus niet zoveel voor betalen.

                die meerprijs levert niet meer vis op,al denken sommige mensen dat.

                ronald zijn pennen vind ik wel prachtig mooi maar daar ging ik ook geen 4,50 voor betalen.

                ik heb er 1tje boven mijn draaibank staan ter inspiratie.

                een dobber is een gestroomlijnd drijflichaam wat een portie lood moet kunnen dragen en wat je moet kunnen zien,maar het best werkt als je hem niet ziet

                Reageer

                • Amadeus
                  Knoeit wat aan het water.
                  • 02-09-2007
                  • 1626
                  • Westerlee

                  #9
                  Ook ik ben niet zuinig op mijn pennen doch heb ik er een paar bij die ik al meer dan 15 jaar heb ( deze pennen zijn nog door mijn vader gemaakt ).
                  Ook daar ben ik niet zuinig op doch doe wel meer moeite om ze " te bergen " bij eventueel verlies.
                  Voor de rest moeten ze gewoon werken en ondergaan als het nodig is.

                  4,50 voor een pennetje is een behoorlijke prijs, maar toegegeven deze prijzen zie je steeds meer opdoemen.....................eh, even terugrekenen.
                  Dat is nagenoeg een tientje.
                  Sorrie, maar ik reken zo nu en dan wel eens om voor een vergelijking.
                  https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

                  Reageer

                  • Jakob
                    <*{{{{><(
                    • 06-03-2007
                    • 1870
                    • Staphorst

                    #10
                    Martijn, jij maakt ze zelf, daar kan geen andere pen tegen op.
                    Ik vind de Rohacel dobber wel iets hebben, ik doe daar veel langer mee als welke fabrieksdobber dan ook, die zijn door het insnijden van de lijn zo lek. En een beetje seriematige dobber kost ook meer dan 2 euro, als ik dus met rohacel dobbers zeker 5 keer zo lang kan doen zijn ze spot goedkoop. Goedkoper als zelf maken is er niet, dus jij wint op punten.

                    Reageer

                    • janb
                      jan b
                      • 21-11-2005
                      • 1982
                      • 't Nieuweland

                      #11
                      Ik weet nog goed dat de eerste dobbers op de markt kwamen vervaardigt uit vlier merg daar werd toen op de visma 9.50 gulden voor gevraagd dat waren toen bedragen van de gekke.De dobbers waren ook nog een keer helemaal niets ,veel te groot en te lomp ,maar ze gingen als zoete broodjes over de toonbank enkel om dat er veel reclame voor werd gemaakt als iets geheel nieuws ,en ja als als visser er bij wilt horen moet je ze in je kist hebben ,het zelfde zie ik met de Geers pennen ,de dobbers zullen best goed zijn ,maar om je hele ziel en zaligheid aan dat dobbertje op te hangen ,sorry maar ik zie dat toch niet zitten ,er zijn plenty goeie pennen voor de helft van de prijs die je voor een geer pen betaald ,maar we leven in een vrij land dat hebben we ten minste vorige week weer even herdacht dus een ieder mag het zelf bepalen Misschien dat het voor de visser met een achterban van een stuk of 10 kinderen en geen of een slecht betaalde baan wat moeilijker ligt maar dat is dan weer een ander verhaal.
                      Groeten van Jan de visser

                      Reageer

                      • spuiliefhebber
                        Verificatie gaande...
                        • 22-04-2006
                        • 4156
                        • onbekend

                        #12
                        ach ja 4,50 tis niet goedkoop maar aan de andere kant wat is er nog wel goedkoop ,die rukmaaien zijn ook al 6 euro.

                        daar staan we ook weer 20 ltr van te verpoppen om weg te teren

                        dat hele vissen is duur geworden,eigenlijk valt het wel mee 4,50 als ik mijn tijd tel om een dobber te maken ja dan kost hij wel een tientje

                        en toch blijft een dobber een dobber je hebt daar toch ook niet van die hele slechte meer in.

                        en om mekaar nou gek te maken,afijn dat doen we toch al.

                        hele rijen rive stations aan het water en dan allemaal een frontbar erop en allemaal een preston v-roller ,wat de een heeft moet de ander ook hebben.

                        er is ook niemand meer uniek geloof ik hoor.

                        Reageer

                        • rickie
                          hoe kouder hoe beter
                          • 18-11-2005
                          • 2377
                          • Oldebroek

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                          hele rijen rive stations aan het water en dan allemaal een frontbar erop en allemaal een preston v-roller ,wat de een heeft moet de ander ook hebben.
                          Geef toe, de v-roller is een mieters handig ding, zou er ook wel 1 willen hebben, maar vind de prijs ronduit asociaal.

                          Ben zelf niet in t bezit van rive, maar milo, en heb daar ook een frontbar op, en dat ding bevalt me ook perfect.

                          Reageer

                          • spuiliefhebber
                            Verificatie gaande...
                            • 22-04-2006
                            • 4156
                            • onbekend

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door rickie
                            Geef toe, de v-roller is een mieters handig ding, zou er ook wel 1 willen hebben, maar vind de prijs ronduit asociaal.

                            Ben zelf niet in t bezit van rive, maar milo, en heb daar ook een frontbar op, en dat ding bevalt me ook perfect.

                            hahaha ja het is waar ik had net die laatste nieuwe sensas roller maar mijn neefje heeft me weer omgel uld inderdaad hij is prachtig die v roller mooi in een foudraaltje ook keurig ding.

                            ja de prijs 65 euro was hij ,koopje toch

                            Reageer

                            • maddwarf
                              Frequent aanwezig
                              • 04-05-2007
                              • 171
                              • Heerlen

                              #15
                              watt kost je hengel die je erop legt????
                              groet john

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎