Geer pen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rick de visser
    Alrounder&Binder
    • 28-02-2007
    • 166
    • Nw-Roden

    Geer pen

    IK heb op de hengelsportbeus in groningen een pen van Geer aangeschaft
    alleen ik vind het geen succes wat is jullie ervaring met deze pen
    rick
  • 4x14
    Banned
    • 10-12-2006
    • 849
    • Brielle

    #2

    om welke pen gaat het ? wel makkelijk misschien ?

    Reageer

    • Jakob
      <*{{{{><(
      • 06-03-2007
      • 1870
      • Staphorst

      #3
      Ik vis al jaren met de pennen van Geer en ze bevallen erg goed. Het is wel handig als je verteld welke pen je gebruikt en in welke omstandigheden.
      Ik heb ervaring met alle modellen van Geer, dus brand los.

      Reageer

      • Jan Broess
        Specimen Hunter
        • 21-09-2003
        • 1131
        • Nieuwegein

        #4
        Oops... verkeerd bericht... Delete this, please
        Greetz,
        Jan Broess

        www.devaartposcar.nl

        Reageer

        • Rick de visser
          Alrounder&Binder
          • 28-02-2007
          • 166
          • Nw-Roden

          #5
          de g8 ik heb erg last van wind en het peilen is ook lastig

          Reageer

          • Jakob
            <*{{{{><(
            • 06-03-2007
            • 1870
            • Staphorst

            #6
            Ik heb geen last van de wind en het peilen maakt geen verschil met een normale dobber. Ik gebruik hem zelfs heel graag met behoorlijke wind.

            Reageer

            • Amadeus
              Knoeit wat aan het water.
              • 02-09-2007
              • 1626
              • Westerlee

              #7
              Mischien verkeert uitgelood.
              Ik ken die pennen verder niet, maar draag gewoon iets aan...................
              https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

              Reageer

              • spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006