Je nieuwe aankopen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2326
    • Ter Apel



    Ik heb een Preston large side tray, maar ik kan daar niet al mijn spullen op kwijt. Tijdens het (method)feederen heb ik toch al gauw
    een stuk of 3/4 aasdozen bij mij en dan is de side tray ook zo goed als vol. Ruimte gebrek dus. Daarom heb ik een Preston mega
    side tray aangeschaft. Deze heeft de afmetingen 60 x 40 cm en wordt standaard geleverd met 1 poot. Ik heb er een extra poot bij
    gekocht, zodat ik hem met 1 connector aan de stoel kan bevestigen en aan de andere zijde 2 poten kan plaatsen ter ondersteuning.

    Verder heb ik nog gehaald:

    -Matrix 3.3 pint aasdoos met dichte deksel (prima aasdozen voor de pellets en grondvoer. Heb er nu 2 in gebruik)

    -Dynamite Baits marine halibut pellets 8 mm (900 gram)

    -Dyanmite Baits marine halibut pellets 14 mm (900 gram, voorgeboord)

    -Dynamite Baits swim stim krill pellets 3 mm (900 gram)

    -Shimano Aspire fluorcarbon, 0.25 mm (rolletje à 50 meter)

    -Guru peilloodjes in 10 en 20 gram

    -Guru bait drill

    -Korda tail rubbers

    -Nieuw deel 4 voor mijn Exage CX 1150 onder garantie, omdat in mijn oude deel een scheur van een cm of 6 in de lengterichting zit.
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    • Elsenburg
      Frequent aanwezig
      • 24-01-2016
      • 154
      • Duindorp Den Haag

      Zo zo Rola, ziet er mooi uit.
      Heb je je nieuwe site tray al gebruikt ?

      Marco

      Reageer

      • Rolla
        Allroundvisser
        • 03-05-2009
        • 2326
        • Ter Apel

        Ik heb de side tray enkel en alleen even aan mijn stoel bevestigd om te proberen. De eerste indruk is goed.
        De side tray staat stabiel en ik heb voldoende ruimte om mijn aasdozen en andere materiaal neer te kunnen
        leggen.

        Als het weer niet zo slecht was dan had ik hem in de praktijk even geprobeerd.
        Vaste stok | Match | Feeder

        Reageer

        • Elsenburg
          Frequent aanwezig
          • 24-01-2016
          • 154
          • Duindorp Den Haag

          Oorspronkelijk geplaatst door Rolla
          Als het weer niet zo slecht was dan had ik hem in de praktijk even geprobeerd.
          Gister was het ook slecht hier in Den Haag, windkracht 6 en veel regen, maar met de brolly had ik daar geen last van (alleen geen drol gevangen).
          En natuurlijk even een droog moment zoeken om naar huis te fietsen. En eenmaal thuis om 16:00 werd het ineens zonnig en droog ...

          Reageer

          • ADO69
            Frequent aanwezig
            • 31-01-2013
            • 181
            • Oudenhoorn

            Oorspronkelijk geplaatst door Elsenburg
            Gister was het ook slecht hier in Den Haag, windkracht 6 en veel regen, maar met de brolly had ik daar geen last van (alleen geen drol gevangen).
            En natuurlijk even een droog moment zoeken om naar huis te fietsen. En eenmaal thuis om 16:00 werd het ineens zonnig en droog ...
            Dat noemen ze nou Karma :P
            https://www.antjes-creaties.nl/index.php

            Reageer

            • Elsenburg
              Frequent aanwezig
              • 24-01-2016
              • 154
              • Duindorp Den Haag

              Gister heb ik 2 'H-Gun Retract' hengels gekocht van Nash (12 ft / 2,75lb).
              Deze hebben het zelfde principe als de Scope hengels van Nash, je kan het onderste deel een klein stukje inschuiven in het handvat zodat de transportlengte maar 150cm is.
              Omdat de Retract helemaal niet duur is maar wel hartstikke mooi heb ik voor de Retract gekozen.
              Het super dunne handvat vind ik persoonlijk super mooi en weer eens wat anders dan kurk.

              Ook een 2,5 kilo zak 20mm Martin SB boilies gekocht, op deze 'roasted nut' boilie wordt hier in het park zeer goed gevangen.

              Vanochtend ging ik op mijn favoriete watertje mijn nieuwe Nash hengels testen en ook de MSB boilies en na een uurtje was het raak en haakte ik een graskarpertje.

              De selfie heb ik gemaakt met mijn vistelefoon omdat ik daar de 'Whistle camera app' op heb, dan hoef je alleen te fluiten en dan maakt hij een selfie.
              Wel zo makkelijk als je een vis in je handen hebt, maar helaas is mijn vistelefoon een oude iPhone 4, dus geen super goede camera ...
              (De andere foto's heb ik met mijn Nikon gemaakt).

              Marco












              Reageer

              • sparklingman
                Pebo's best friend
                • 17-03-2006
                • 4923
                • Baasrode

                Voor een slecht een paar keer per jaar te vissen vond ik dit een goede 2de hands koop.
                Nu nog zo'n plooibare "bootstoel" erop en mijn troon is compleet. :-)
                Attached Files
                Sir Sparklingman,
                1 juli 2017: De hollanders zaten er voor spek en bonen bij in Booischot.

                30 juni 2018: Euh... de hollanders zaten er opnieuw voor spek en bonen bij.
                6 juli 2019: Ze hebben de laatste jaren al veel spek en bonen gefret. Nu ook in Beerse.
                2020: We slaan een jaartje over zodat we veel spek en bonen kunnen aanleggen.

                Reageer

                • vislood
                  Sportvisser
                  • 18-03-2003
                  • 717
                  • Grubbenvorst

                  De draaischijf kun je vast bestellen, ongeveer 10 of 12€, de rest breng ik met het forumtreffen wel mee. Ik heb er een gekregen en doe er niets mee.
                  Groetjes Ruud

                  Reageer

                  • vislood
                    Sportvisser
                    • 18-03-2003
                    • 717
                    • Grubbenvorst

                    sparklingman, je mailbox is vol
                    Groetjes Ruud

                    Reageer

                    • Elsenburg
                      Frequent aanwezig
                      • 24-01-2016
                      • 154
                      • Duindorp Den Haag

                      Vandaag ook weer wat aankopen gedaan.
                      Bij mijn plaatselijke winkel hier in Den Haag (De Sportvisser) Magic Mango boilies, Magic Mango tijgernoten en Magic Mango bait booster.
                      En bij Wesdijk in Barendrecht een Nash rodpod.
                      De foudraal van de rodpod is super handig met allemaal vakjes om de piepers, backrests en receiver in op te bergen.
                      Behalve mooi is Nash ook goed doordacht.

                      Ik lig aardig op schema om mijn materiaal te vervangen voor Nash, m'n brolly, stoel, hengels en nu ook mijn rodpod zijn inmiddels allemaal van Nash, maar ik ben er nog niet ...

                      Marco








                      Reageer

                      • garry
                        Frequent aanwezig
                        • 21-10-2013
                        • 103
                        • alphen ad rijn

                        Niet meer zelf draaien de boillies????

                        Reageer

                        • Elsenburg
                          Frequent aanwezig
                          • 24-01-2016
                          • 154
                          • Duindorp Den Haag

                          Ja, zelf draaien doe ik ook nog.
                          Maar verschillende boilies kopen en uitproberen vind ik ook leuk.
                          Gewoon omdat het kan.
                          Bijvoorbeeld die Martin SB roasted nut is m'n best vangende boilie tot nu toe, en ook bij mijn vismaten.
                          Dan probeer ik een beetje uit te vogelen hoe dat dan komt en wat erin zit. Duur is die in ieder geval niet.

                          Reageer

                          • garry
                            Frequent aanwezig
                            • 21-10-2013
                            • 103
                            • alphen ad rijn

                            Oorspronkelijk geplaatst door Elsenburg
                            Ja, zelf draaien doe ik ook nog.
                            Maar verschillende boilies kopen en uitproberen vind ik ook leuk.
                            Gewoon omdat het kan.
                            Bijvoorbeeld die Martin SB roasted nut is m'n best vangende boilie tot nu toe, en ook bij mijn vismaten.
                            Dan probeer ik een beetje uit te vogelen hoe dat dan komt en wat erin zit. Duur is die in ieder geval niet.
                            Dat is dan een mooie opsteker ,goed vangen en niet duur
                            Om dat na te maken is zeker te doen .

                            Reageer

                            • garry
                              Frequent aanwezig
                              • 21-10-2013
                              • 103
                              • alphen ad rijn

                              Na lang zoeken en lezen is mijn molen keuze op een daiwa gevallen de penn en shimano vielen af , en gelijk vol gespoeld met de guru pulse lijn.
                              En nog even mijn voer voorraad aangevuld met een nieuwe doos van de eynde .

                              Dit moet de zomer wel afdekken dacht ik zo , ben wel benieuwd hoe de pulse lijn zich houdt










                              Reageer

                              • Rolla
                                Allroundvisser
                                • 03-05-2009
                                • 2326
                                • Ter Apel

                                Mooie aankopen zijn er weer gedaan.

                                Afgelopen donderdag voor het eerst op de IJssel gevist en twee montages verspeeld. Daardoor was ik min of meer genoodzaakt om even bij de hengelsportzaak langs
                                te gaan en ook wat zwaardere korven mee te nemen.

                                Gehaald:

                                -6 stuks IJssel korf met ankers van 120 gram
                                -5 stuks IJssel korf met ankers van 140 gam
                                -3 stuks Matrix korf 60 gram
                                -1 stuks Guru gripper feeder medium 113 gram
                                -1 stuks Guru gripper feeder large 113 gram

                                -1 verpakking Guru speed beads
                                -2 verpakkingen Gamakatsu LS-1810B haken maat 10

                                Verder nog wat voer en pellets meegenomen waaronder 8 mm voorgeboorde halibut pellets.
                                Vaste stok | Match | Feeder

                                Reageer

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎