Brasem set maken, nog ideeën?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

    #16
    De speedmaster medium heeft inderdaad wat meer body, waardoor je beter kunt werpen als je verder vist. Maar 40-45 meter vind ik toch wel het maximum om comfortabel te vissen. Daarna gaat ie afwijken vind ik.

    Heb je de opvolger van de speedmaster al in handen gehad, de speedcast? Wat een pook! Ik snap het echt niet... Ook de vreemde lengtes waarin ze hem uitvoeren. Is geen blijver voor mij. Dit is enkel bij de feeder overigens. De matchhengels zijn wel zoals je mag verwachten en beter dan de speedmaster (welke al heel goed is). Super ultegra is een rare hengel, geen consistente actie, zou ik niet overwegen voor dat geld.

    Fireblood is de top en erg goed, de medium feeder is wel wat harder dan de speedmaster. Wellicht dat het beter werpt. De nog duurdere Aspire feeders zijn pittiger dan de fireblood, maar willen uiteindelijk wel buigen.

    De Vengenace is een heel mooie hengel voor dat budget. Wellicht is het handvat iets minder van kwaliteit, maar de blank voelt heerlijk aan.
    Carpe Diem

    Reageer

    • knuppe
      Frequent aanwezig
      • 28-07-2013
      • 122
      • zuidlaren

      #17
      Ik heb 2 CarpMasters van Matrix, 3m en 3,6m. Ben er zeer goed over te spreken.
      Heb ook de nieuwe Carboflex van Matrix gehad, 2e deel stuk en veel te lang moeten wachten op en nieuw deel, ingeruild op de CarpMaster.
      Een met regelmaat plezier visser.

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎