Nacht sessie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ADO69
    Frequent aanwezig
    • 31-01-2013
    • 181
    • Oudenhoorn

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door ErwinPhiAssen
    ****** wat slecht van Fox. IK heb het wel gehad met een Spro hengel. Ik wilde mijn molen er af draaien. het foam draaide ik er zo af maar de bevestiging bleef zitten, waardoor mijn molen er niet af wilde.....

    En natuurlijk weer hele mooie vissen.

    Toch bijzonder dat wij op het platte land inderdaad minder mooie wateren hebben waar dikke karper zit. En toch denk ik, dat als wij goed zoeken ook mooi water hebben.
    Je zou er verbaast van staan wat er in die prutsloten zwemt op het platteland aan karper, 32 ponders heb ik er regelmatig uitgetrokken.
    https://www.antjes-creaties.nl/index.php

    Reageer

    • garry
      Frequent aanwezig
      • 21-10-2013
      • 103
      • alphen ad rijn

      #47
      Weet je Marco ,ik ben totaal geen fan van dat cog systeem .
      Het grote nadeel vind ik, de grote druk van het lood op de lip van de vis ,en de kans op uitscheuren en los schieten .
      (het lood hangt namelijk dicht bij de bek vd vis )

      Maar dat is mijn mening marco ,verder zijn je vissen weer mooi .
      En je hebt weer iets geleerd in je leven ,geen kunststof molenvoet meer !!

      Reageer

      • Elsenburg
        Frequent aanwezig
        • 24-01-2016
        • 154
        • Duindorp Den Haag

        #48
        Ik snap niet wat je bedoeld Garry.
        Het lood zit net zo ver of dicht bij de vis, als bij ieder ander systeem zoals een helicopter of safety loodclip montage.
        Met of zonder COG, mijn onderlijn is nog steeds net zo lang, in mijn geval 17cm, want ik knoop mijn onderlijnen altijd op 17cm.
        Na de inhaking wordt de onderlijn zelfs nog eens met 5cm verlengd. Er is echt geen extra kans op uitscheuren.

        Ter verduidelijking nog een 2 foto's van het COG systeem zoals ik het gemonteerd heb ....




        Reageer

        • garry
          Frequent aanwezig
          • 21-10-2013
          • 103
          • alphen ad rijn

          #49
          Ik zie de foto Marco,het is duidelijk . Maar voor mijn persoonlijk is dit niet mijn voorkeur .
          Als het beter haakt dan moet je dit gebruiken Marco ,je moet er gewoon vertrouwen in hebben .

          ps de vangsten zouden nu toe kunnen nemen in deze jaargetijde.

          Ik wel van de klappers .

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎