Carp Zwolle 2017

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Elsenburg
    Frequent aanwezig
    • 24-01-2016
    • 154
    • Duindorp Den Haag

    Carp Zwolle 2017

    Is er nog iemand naar Carp Zwolle geweest ??

    Ik wel, ondanks dat het 160km heen, 160 km terug was voor ons.
    Ondanks de lange rit en de hoge entree (€ 16 ) en parkeergelden (€ 8 ) vond ik het de moeite waard.

    Wij (ik en mijn zoon) hoopte Kevin Nash of Alan Blair te zien, maar die waren er helaas niet.
    Maar Steve Briggs was er weer wel en dat maakte voor mij als 'die-hard' Nash liefhebber alles weer goed.

    Nash had trouwens een mooie aanbiedingen; 5 kilo The Key Crey boilies voor € 35.
    Deze 'wonder' boilie komt vanaf april in de winkels te liggen voor € 17 per kilo, dus 5 voor 35 was een goede deal en gelijk maar een zak meegenomen.
    De Nash man vertelde dat er op dat moment (zondagochtend) op de beurs al voor meer dan € 20.000 omzet met de Key Crey gemaakt was ... niet raar, want de zakken vlogen inderdaad weg en de halve beurs liep er mee rond.

    Ik had op de diverse karperfora gelezen dat de beurs door velen als veel te commercieel gezien wordt, dus ik was op het ergste voorbereid, maar ik vond het reuze meevallen.
    Het was niet zo dat we door allerlei glibberige verkopers besprongen werden, zoals in een keukenshowroom.

    Wat wel grappig was is dat er nogal wat bezoekers op de beurs rondliepen in visserskleding, haha, als of ze zo uit de bivvy kwamen en gelijk vanaf de waterkant door naar de beurs waren gegaan, hihi.

    Ik was van had een verlanglijstje en heb in bijna alles kunnen slagen, behalve niet in het kopen van een buzzerbar bag en 2 storm poles.

    Enige negatieve was dat er slecht met de karpertjes werd omgegaan die verkocht werden, die werden met de hand uit een bak gegraaid en ruw in zakken gepleurd, teveel vis in een te kleine zak, enz.

    Bijgaand onze foto's, volgend jaar gaan we zeker weer !

    Marco
















  • Elsenburg
    Frequent aanwezig
    • 24-01-2016
    • 154
    • Duindorp Den Haag

    #2
    Ik kwam dit filmpje tegen, is niet door mij gemaakt, maar het geeft wel een idee van de beurs.

    Marco



    Reageer

    • edje51
      Komt net kijken
      • 20-11-2007
      • 67
      • Clinge

      #3
      Draait bijna alleen maar om aas en boilies op deze beurs.
      Waar krijg je nog uitleg over de te gebruiken hengel(s) en hoe te vissen?

      Deze beurs is louter een commerciële beurs geworden. Voerboten met dieptemeters, gps etc.
      De basis om op karper te vissen vind je nergens meer terug.
      Diep triest.

      Voor 2 volwassen personen met een auto ben je al € 40,-- kwijt aan parkeergeld en entree.
      Belachelijk gewoon.
      Aangepast door edje51; 11-02-2017, 23:02.

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎