Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Feedertoppen Zammataro

Newbie
    Karel van de woestijnlanden. 3 ,9830 Sint Martens Latem

Standaard Feedertoppen Zammataro

Graag wil ik extra feedertoppen van 0,75 oz glasfiber en 1 oz Carbon.
    Wie heeft er positieve of negatieve ervaring met Zammataro toppen?
    Zijn er betere? Liefst in de lengte ongeveer 75 cm en dia 3,6 mm.

no vaste stok no cry shfeeder's schermafbeelding
    Leeftijd
    38

Standaard Zammataro toppen

Ik ben zelf in het bezit van enkele zammataro feeders en dus ook de toppen.de toppen registreren elke aan beet feilloos.ook mooi afgewerkt dus Duitse degelijkheid.ik heb nog nooit een top van zammataro stuk gegooid.het enigste minpuntje wat ik kan bedenken is dat bij de lichte feeder hengels de ogen wel iets groter hadden gemogen voor de voorslag knoop .verder heb ik alleen maar lof over zammataro en ook de toppen.
    Laatst gewijzigd door shfeeder; 14-01-2018 om 10:21 Reden: Toelichting

no vaste stok no cry shfeeder's schermafbeelding
    Leeftijd
    38

Standaard Feeder toppen zammataro

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shfeeder Bekijk bericht
    Ik ben zelf in het bezit van enkele zammataro feeders en dus ook de toppen.de toppen registreren elke aan beet feilloos.ook mooi afgewerkt dus Duitse degelijkheid.ik heb nog nooit een top van zammataro stuk gegooid.het enigste minpuntje wat ik kan bedenken is dat bij de lichte feeder hengels de ogen wel iets groter hadden gemogen voor de voorslag knoop .verder heb ik alleen maar lof over zammataro en ook de toppen.
    Tri cast toppen zijn ook goede toppen.mooi afgewerkt en gevoelig.verder heb je ook nog dutchmaster toppen.deze zijn goed maar iets meer breekbaar.ik heb overigen de toppen van de 380 versie en 416 versie omgeruild dus de zwaarste top van de 80 gram op die van 60 gram en andersom gezet hierdoor wordt de een beetje anders en naar mijn mening komt het de hengels ten goede.verder kun je toppen ook op andere hengels gebruiken mits de diameter goed is.ik heb een speciale feeder voor op de lek 4.20 90 gram werpgewicht.als ik met deze hengel vis gebruik ik altijd een tri cast top die moet 140 gram kunnen hebben.deze top is erg dik en buigt daardoor niet zo erg door de stroomdruk.spro heeft ook goede toppen net zoals alle andere merken volgens mij heb je tegenwoordig niet eens meer slechte toppen.of je moet een hengel bij de Lidl kopen.

Newbie
    Karel van de woestijnlanden. 3 ,9830 Sint Martens Latem

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shfeeder Bekijk bericht
    Tri cast toppen zijn ook goede toppen.mooi afgewerkt en gevoelig.verder heb je ook nog dutchmaster toppen.deze zijn goed maar iets meer breekbaar.ik heb overigen de toppen van de 380 versie en 416 versie omgeruild dus de zwaarste top van de 80 gram op die van 60 gram en andersom gezet hierdoor wordt de een beetje anders en naar mijn mening komt het de hengels ten goede.verder kun je toppen ook op andere hengels gebruiken mits de diameter goed is.ik heb een speciale feeder voor op de lek 4.20 90 gram werpgewicht.als ik met deze hengel vis gebruik ik altijd een tri cast top die moet 140 gram kunnen hebben.deze top is erg dik en buigt daardoor niet zo erg door de stroomdruk.spro heeft ook goede toppen net zoals alle andere merken volgens mij heb je tegenwoordig niet eens meer slechte toppen.of je moet een hengel bij de Lidl kopen.
    Bedankt voor uw reactie en ik ga die feedertoppen aanschaffen

Newbie
    Leeftijd
    67

Standaard

Wat is de ideale lengte van een feedertop, en hoe wordt die bepaalt?

6.    Advertentie

Soortgelijke discussies

1. feedertoppen ?
    By devischer in forum Feedervissen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 26-11-2012, 23:51
  2. zammataro
    By hbtje in forum Witvissen Algemeen
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 31-08-2005, 16:28

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers