welke aas?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • dennis15
    Newbie
    • 08-03-2003
    • 8

    welke aas?

    hoi

    ik weet niet welk aas je bij het snoeken meestal gebruikt word :kunstvissen of dooie vis daar hoor ik telkens iedereen over maar ik heb er niet zo veel verstand van daarom en moet je een specialen lokvoer of doe je daar niet aan sorry misschien is het een stomme vraag maar ik heb er geen verstand van

    groeten dennis
  • Braakdraak
    Banned
    • 23-02-2003
    • 325

    #2
    Levend aas gebruiken bij het vissen op snoek is verboden.
    Dus die optie valt af. Tenzij je het wel doet, maar ik heb je gewaarschuwt

    Reageer

    • kantvisser
      Bart Van Peborgh
      • 24-12-2002
      • 837
      • Koningskooikt

      #3
      In Belgie mag er wel met levend aas gevist worden, en in nederland mag wel een dode aasvis aan de haak doen maar ik weet niet of men hiermee snoek kan vangen, maar in ieder geval wel snoekbaars, dood eerst het aasvisje knip dan de kop eraf en rijg dan het visje aan je lijn met de haak waar vroeger de kop van de vis zat, op deze manier heb ik al zeer veel snoekbaars gevangen.
      Voor wat informatie over kunstaas kijk dan onder Roofvissen en dan de topic Kunstaas

      [Gewijzigd door kantvisser op dinsdag 18 maart 2003 @ 18:48]
      Groeten van Kantvisser

      Bart Van Peborgh
      Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
      Koning 2004

      http://mokabe.be

      Reageer

      • Slafes
        Sportvisser
        • 31-01-2003
        • 844
        • Leuven

        #4
        Wel kantvisser, ik lees dat met enige verwondering,... Ik ga vissen op de Leuvense vaart, er zit snoekbaars op, er zit snoek op, er zit zelfs katvis op etc,...

        Ik heb al paar dagen passief gevist, met dood aasvisje, en haak door de rug, buikje van de vis opengesneden, geen beet... Ik heb al paar keer gaan vissen met een heel klein kunstvisje, geen baars, geen snoekbaars, geen snoek...