zammataro

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • hbtje
    Sportvisser
    • 02-02-2005
    • 773
    • heerde

    zammataro

    geachte vissers
    heb de naam al keek op forum langs zien komen maar weet niet meer waar.
    ik keek net even bij wedstrijd verslagen van een 10 uurs koppel op de maas en hun hadden 125 kg en de tweede had 30kg op de maas.
    Nu hoor ik wel vaker dat zammataro/kraftsoy en altyd bij zitten daar
    Hoe komt dat kennen ze de maas door en door of licht het gewoon aan het voer wat ze gebruiken klein verschil kan ik nog inkomen maar 125kg om 30 kg dat is wel een heel groot verschil
    vriendelijke groet hbtje
    wordt geen crimineel de overheid duldt geen concurrentie
  • Breambuster
    Met enige kennis...
    • 12-08-2005
    • 342

    #2
    Hoi HHB,

    Zammataro gebuiken inderdaad wat in het voer, wat het is weet niemand.
    Ze zullen de samenstelling ook met niemand delen, dat zou ik ook niet doen....
    Het voer is van een gewone samenstelling, maar ze gebruiken een reukloos additief erbij.
    In de Witvistotaal stond een onbekende kruidenmix van 25 kruiden, maar daar geloof ik niet zo in. Het moet denk ik wel uit de karperwereld komen, verder houdt het bij mij ook op.

    Groeten,
    Breambuster.

    Reageer

    • Theo de Kreij
      VOERBOER
      • 03-06-2003
      • 2345
      • Zoetermeer

      #3
      Iets houd de vis op de stek en laat ze eten. Ongetwijfeld zal het een lage voedingswaarde en een hoge laxeerwaarde hebben en erg eetlustopwekkend zijn. Of misschien wel een hormoon dat alle mannetjes aantrekt. Wat ik niet begrijp is dat zij als handelaren in voer hun geheim niet gaan verkopen (als het al een geheim is). Ze zouden er schatrijk mee kunnen worden. Dus, hebben ze wel een geheim? Je weet het gewoon niet.
      Wat ik echter niet weet is of ze ook op andere wateren wedstrijden vissen en hoe ze daar presteren. Je zou ze toch al een keer gezien moeten hebben op een EK of WK?
      Mvrgr,

      Theo de Kreij.

      ********************************
      Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
      ********************************

      www.peche-tackle-europe.com

      Reageer

      • hbtje
        Sportvisser
        • 02-02-2005
        • 773
        • heerde

        #4
        dank je voor reactie
        ik zie ze alleen altyd bij de maas staan daarom was mijn vraag ook of ze het water door en door kennen
        of heefd iemand ze ook wel eens gezien in andere wedstrijden
        vriendelijke groet hbtje
        wordt geen crimineel de overheid duldt geen concurrentie

        Reageer

        • Jim
          Frequent aanwezig
          • 25-09-2003
          • 132
          • kessel

          #5
          kijk maar eens op hun site
          http://www.zammataro.de
          als er weinig vis is zitten hun ook te pielen net als wij maar is er veel vis dan vangen hun heel veel

          gr Jim

          Reageer

          • SamE
            Newbie
            • 09-06-2004
            • 22

            #6
            vooral deze pagina is een aanrader... http://www.zammataro.de/tips.html
            V.C De Kameróaje ..::www.dekameroaje.nl::..

            Reageer

            • Serrano
              GMS MAAKT VIS ZICHTBAAR
              • 05-07-2004
              • 294
              • GELDROP

              #7
              Zammataro en Co kennen hoofdzakelijk de Maas. Het betreft uitsluitend feederen. Ook dit koppel heeft zijn zwakke periodes gekend, echter ze pieken op een bepaald moment en dat valt op en er wordt over geschreven.
              Ze kennen de Maas als hun broekzak, hoewel ze daar ook soms de meerdere moeten erkennen in vissers uit Limburg. Zelf geloof ik niet in iets speciaals daar men dan waarschijnlijk al stinkend rijk zou zijn. En ook bijvoorbeeld: Waar kan ik de producten kopen stuit al op problemen.
              Men sjouwt nu reeds voor de tweede of derde keer naar een andere leverancier.
              Op ander water of met de vaste stok kunnen ze ook geen potten breken.
              De crux zit hem in het water goed inventariseren. Sluit niet uit dat men altijd wel met de meest zuivere en verse producten aan het water verschijnt. Dan ligt ook succes op de loer.
              Ze zijn te verslaaan hoor ik uit de Limburgse hoek. En die verwijzingen naar websites zijn natuurlijk minimaal de 'fans" of?????????????

              Reageer

              • huffie
                Newbie
                • 31-08-2005
                • 2
                • Nieuwerkerk a/d IJssel

                #8
                Ik heb vorig jaar met hun voer gevist op de kanalen in Zuid-Holland en dat leverde niet meer vis op dan anderen. Als ze een geheim additive hebben, hebben ze dat niet door hun eigen commerciele voer gedaan. Daarom denk ik dat hoofdzakelijk de kennis van het water de doorslag geeft in vele gevallen.
                wedstrijdvisser

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎