goed lokvoer

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • t'visserke
    Komt net kijken
    • 16-11-2003
    • 50

    goed lokvoer

    ik zou graag een lokvoer willen hebben en die heel simpel is om op de vijver te gaan vissen op brasem en voorn.ik zou ook graag willen weten hoe je dat moet klaar maken want ik ben maar een beginnende visser en ik zou dat graag willen weten voor het volgende sezoen als dat kan.en ik wens aan alle vissers van het hele forum een prettig kerstmis en een, gelukkig nieuwjaar :worm: :worm:
    Lets go fishing!!!
  • Jan Grijpstra
    Sportvisser
    • 09-10-2002
    • 646
    • Aalzum

    #2
    Hoi,

    een heel simpel voertje is

    2 delen broodmeel
    1 deel vanille biscuit.

    Door elkaar mengen met wat water net zolang tot je er een mooi bolletje van maken kunt.
    Denk er wel om dat dat bolletje in het water uitelkaar vallen moet.

    Succes
    -------------------------------------
    Groeten van Jan

    Reageer

    • kantvisser
      Bart Van Peborgh
      • 24-12-2002
      • 837
      • Koningskooikt

      #3
      Koop een zak Sprint van Mondial-F
      openen, water bijvoegen goed mengen 1/4 liter maden of casters aan toevoegen, nijp een bol of 7 ter grote van een appel, gooi deze in het waten ongeveer een halve meter korter dan waar je pen staat en dan wachten op beet, en dat zal niet al te lang duren, sucses gegarandeerd.
      Groeten van Kantvisser

      Bart Van Peborgh
      Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
      Koning 2004

      http://mokabe.be

      Reageer

      • breammaster
        Vastestokvisser
        • 05-10-2002
        • 114
        • ieper

        #4
        hallo

        hier een simpel voertje

        3 delen broodmeel
        1 deel beschuitmeel
        1 deel polenta
        1 deel koekjes

        groeten breammaster

        Reageer

        • jasper.bijker

          #5
          tis niet heel moeilijk om een goed brasem voertje te krijgen, het is vaak zo zolang het maar zoet is komen ze er op af, vraag gewoon in je hengelsport winkel een zak voer voor brasem, en voeg er zelf wat made mais wormen enz. door heen

          jasper

          Reageer

          • jos
            Frequent aanwezig
            • 23-08-2003
            • 123

            #6
            adviezen krijg je dus genoeg want een zakje compleet voer is zo te krijgen en er zijn tientalle merken en inderdaad doe er wat stroop of honing bij en wat bruine suiker en vissen maar.

            maar naarmate jouw intresse groeit zullen de diverse zakken droogvoer ook groter worden en de nieuwsgierigheid om jouw voer nog meer te verbeteren zal ook groeien.

            lees op deze site hoeveel diverse voertjes er zijn en verrijk jezelf met die kennis zo groei je alleen maar, want stilstaan betekend achteruitgang en in slaap vallen doen er nu al veel hoor waar de hengeldruk altijd vreselijk groot is zal je nu zien dat er gen mens aan de kant zit behalve de echte vissers, de rest kan niet wachten op de eerste zonnestralen in de lente.
            motto lees veel, ga eens kijken bij viswedstrijden dan leer je pas en zelf veel oefenen.
            ga eens struinen, gewoon met een hengel er op uit en zo min mogelijk meenemen.

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎