method feeder montage

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • eagle
    Piscem natere doces
    • 13-07-2009
    • 165
    • leiden

    method feeder montage

    hoewel ik al veel op dit forum heb gelezen heb ik me vandaag toch maar eens geregistreerd

    ik heb direct een vraagje van uit het karper vissen ken ik de method feeder montage die je nu ook voor de brasem gebruikt ziet gaan worden.
    hoe monteren jullie het hele zaakje zodat bij een eventuele lijnbreuk de vis niet met de feeder rond blijft zwemmen.
    zeker omdat met deze methode ook wel eens een grote karper gehaakt kan worden wat de kans op lijn breuken wel groter maakt

    met een schuivende montage heb je hier geen last van of alles moet boven je voorslag afbreken

    alvast bedankt voor de reactie's

    arjan
    Ben nog even oude vissen uit de sloot aan het halen
    met vriendelijke groet arjan
  • ironny
    Moderator
    • 04-04-2006
    • 1377
    • Hamont

    #2
    Hoi Arjan,

    Ik monteer mijn methodfeeder aan een behoorlijk grote wartel die aan een 25/100 ste nijlon geknoopt zit. de onderlijn is van de method is 16 tot 20/100.
    ik heb nog maar een keer meegemaakt dat ik mijn method aan een vis ben kwijtgeraakt maar dat kwam doordat ik een waardeloze knoop had waarmijn wartlel aan zat.
    gr ronny
    Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

    Reageer

    • Kosmozz
      Match en Feeder
      • 25-07-2005
      • 1959
      • Hannut

      #3
      Gebruik de inline montage. Gaat perfect. Als je de preston method korven hebt, dan past daar een wartel haak 14 in. De wartel zit vast genoeg om de vis te haken. Als de korf vast zit, dan kan de vis na lijnbreuk de wartel gemakkelijk kwijtraken.
      Carpe Diem

      Reageer

      • eagle
        Piscem natere doces
        • 13-07-2009
        • 165
        • leiden

        #4
        bedankt voor de reactie's
        maar eer even terug naar de winkels om de juiste wartels te halen
        Ben nog even oude vissen uit de sloot aan het halen
        met vriendelijke groet arjan

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎