De wijze kwamen uit het oosten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

    #46
    Op dat stuk moet je wel in de stroom vissen ivm de afwezigheid van kribben. Als er kribben zijn moet je de vis soms ook wel buiten de kribben zoeken, soms zitten ze ver uit de kant. Ik ga het morgen weer proberen daar. Ik ben benieuwd
    Carpe Diem

    Reageer

    • hbtje
      Sportvisser
      • 02-02-2005
      • 773
      • heerde

      #47
      denk dat de vis nog niet helemaal los is want wij vangen op de yssel normaal altyd meer dan de b ploeg die zit in de haven en daar word nog wel redelijk gevangen denk dat de brasem daar nu nog zit en dan de yssel weer optrekt en misschien dat ze de kribben aan de ander kant weg gehaald hebben dat dat er ook met te maken heefd ???

      groet hbtje
      wordt geen crimineel de overheid duldt geen concurrentie

      Reageer

      • rickie
        hoe kouder hoe beter
        • 18-11-2005
        • 2377
        • Oldebroek

        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Kosmozz

        Vandaag van mezelf gewonnen => nieuw record! 33.5 kg brasem gevangen met de feeder in de ijssel Ik begin het aardig onder de knie te krijgen. #) Op naar de 40kg!
        Hej kosmozz: Ik was nog wezen kijken of je er was, alleen zag ik je nergens....
        Er waren best veel mensen aan het vissen, ondanks het weer! Ook engelsen.
        Als er daadwerkelijk niet was, heb je waarschijnlijk ook weinig gemist, want er werd niet veel gevangen.

        Reageer

        • john van den broek
          Specimen Hunter
          • 30-03-2003
          • 1089
          • Venray

          #49
          Hoi HBtje,

          Ik heb gisteren de koppelwedstrijd gevist in Veessen, het was niet al te best.
          We zaten op de uitstroom, aan de overkant was een kleine jachthaven.
          We hadden 10,6 kg en ik weet niet of we daar prijs mee hadden, want we zijn direct naar huis gegaan.
          Ik was helemaal doorweekt en had geen zin om nog anderhalf uur in een cafe te zitten voor de prijsuitreiking.

          Ik heb ook gevist met haak 8 en 16/00 onderlijn.
          Op 21 mtr het eerste uur enkele dikke brasem gevangen, op 26 mtr de wat kleinere brasems.
          Groet John.

          www.baitstore.nl

          Reageer

          • hbtje
            Sportvisser
            • 02-02-2005
            • 773
            • heerde

            #50
            weet niet of ik jouw moet feliciteren omdat je niet weet of je prijs had,wou ook graag meedoen maar moest werken .
            maar een jachthaven aan de ander kant heb ik nog nooit gezien daar in veesen
            van de snoekbaars bedoel je toch he naast de camping aan deze kant is er een haven maar verder ??
            groet hbtje
            wordt geen crimineel de overheid duldt geen concurrentie

            Reageer

            • john van den broek
              Specimen Hunter
              • 30-03-2003
              • 1089
              • Venray

              #51
              Ik zag bij de uitslagen op wedstrijdvissen.nl dat we geen prijs hadden, de 5e plaats had 500 gram meer dan ons, dus feliciteren hoeft niet.
              Je hoeft er niet rouwig om te zijn dat je niet mee hebt kunnen doen, het was echt hondeweer.

              De jachthaven die ik bedoel lag aan de overkant, wij moesten in de paardenwei linksaf en ongeveer 800 meter doorrijden richting het veer. Bij ons aan de overkant lag een soort jachthaven en een aanlegkade.
              Bij de camping aan de overkant werd idd de kant van de IJssel afgegraven.

              Het zijn altijd mooie wedstrijden bij jullie in Veessen die perfect georganiseerd zijn en goed betaalbaar zijn. Waar vis je nog een koppelwedstrijd voor 16 euro !!! en kun je met de auto tot op je stek komen.

              Ik kom nog zeker daar weer een keer vissen.
              Groet John.

              www.baitstore.nl

              Reageer

              • hbtje
                Sportvisser
                • 02-02-2005
                • 773
                • heerde

                #52
                toch netjes john,toch is er nu niet zo heel slecht gevangen en wat weer betreft vond het ook niet zo erg dat ik niet mee kon doen
                groet hbtje
                wordt geen crimineel de overheid duldt geen concurrentie

                Reageer

                • Kosmozz
                  Match en Feeder
                  • 25-07-2005
                  • 1959
                  • Hannut

                  #53
                  @ Rickie - Ik zat er wel degelijk. Ik zat in de weilanden. Het ging niet zo goed als de vorige keer, maar toch best goed. Ik had 21.5 kg. Dit keer moest ik de vis veel dichter bij de kant zoeken. Ik ben echt benieuwd wat ik er daar kan uithalen, want het was gister niet optimaal.

                  Wel leuk trouwens zo'n koppelwedstrijd.


                  [Gewijzigd door Kosmozz op 05-22-06 at 09:34 AM]
                  Carpe Diem

                  Reageer

                  • rickie
                    hoe kouder hoe beter
                    • 18-11-2005
                    • 2377
                    • Oldebroek

                    #54
                    koppelwedstrijd? 21,5 kilo noem ik overigens een beste vracht vis!

                    Reageer

                    • Kosmozz
                      Match en Feeder
                      • 25-07-2005
                      • 1959
                      • Hannut

                      #55
                      Ja teams van 2 personen die tegen elkaar vissen.
                      Carpe Diem

                      Reageer

                      • rickie
                        hoe kouder hoe beter
                        • 18-11-2005
                        • 2377
                        • Oldebroek

                        #56
                        ohww, ik had niet goed gelezen dat t een reactie van jou was op een adner bericht! Ik las dat jij gister daar een koppelwedstrijd had

                        Reageer

                        • Klaas Hoen
                          Met enige kennis...
                          • 09-04-2006
                          • 346
                          • gorredijk

                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door john van den broek

                          Ik zag bij de uitslagen op wedstrijdvissen.nl dat we geen prijs hadden, de 5e plaats had 500 gram meer dan ons, dus feliciteren hoeft niet.
                          Je hoeft er niet rouwig om te zijn dat je niet mee hebt kunnen doen, het was echt hondeweer.

                          De jachthaven die ik bedoel lag aan de overkant, wij moesten in de paardenwei linksaf en ongeveer 800 meter doorrijden richting het veer. Bij ons aan de overkant lag een soort jachthaven en een aanlegkade.
                          Bij de camping aan de overkant werd idd de kant van de IJssel afgegraven.

                          Het zijn altijd mooie wedstrijden bij jullie in Veessen die perfect georganiseerd zijn en goed betaalbaar zijn. Waar vis je nog een koppelwedstrijd voor 16 euro !!! en kun je met de auto tot op je stek komen.

                          Ik kom nog zeker daar weer een keer vissen.
                          de koppel wedstrijd van hsv heerenveen 15€
                          StuntelLaar

                          Reageer

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎