Barbeelvissen in de buurt van Durbuy

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • hakke
    Newbie
    • 02-07-2010
    • 5
    • Hallaar

    Barbeelvissen in de buurt van Durbuy

    Hallo allemaal,

    in het weekend van 21 & 22 augustus hebben wij met een paar vrienden een huisje gehuurd in de ardennen in de buurt van Durbuy. Nu we daar toch zijn zouden we graag eens proberen om daar op barbeel te gaan vissen. Wij zijn absoluut niet de grootste sportvissers die er zijn, daarom dat ik hier wat informatie wou verzamelen om toch iets proberen gevangen te krijgen. Wij zijn nu een beetje gesteld voor karper dus ik veronderstel dat we met dat materiaal toch al iets kunnen aanvangen. Wij hebben ons ook al laten vertellen dat het simpelste is om met een voederkorf te werken en wat kaas aan de hair (iemand voorkeur van voer of kaas?. Wat is jullie mening hier over? Hoe lang kan ik best mijn rig maken, 50cm of langer? Naar verluid zou je daar ook met hondenbrokken kunnen vissen? Eender welke info zou me al veel kunnen helpen. Weet er iemand in de buurt van Durbuy een leuk plekje waar hij al leuke ervaringen met heeft?
  • colshim
    *************
    • 10-02-2008
    • 231
    • VL.

    #2
    Momentueel staat er zéér weinig water in de ourhte , ondanks de hevige regen van de laatste dagen , kajakken is er nu verboden door de lage waterstand , denk vissen eveneens !
    mvg

    Reageer

    • hakke
      Newbie
      • 02-07-2010
      • 5
      • Hallaar

      #3
      Kan ik dat ergens opzoeken wanneer het verboden is dan?

      Reageer

      • barbeeltje
        Sportvisser
        • 04-11-2004
        • 592
        • limburg..

        #4
        Let op,rond Durbuy wordt heeeel erg veel met kayaks gevaren (durbuy adventures)heeel lastig daar!
        barbeel vissertje

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎