PDA

View Full Version : Grofheid van de visser

speciman
30-09-2010, 18:53
Een tijdje geleden toen ik aan het vissen was, viel het me tot mijn ergenis op dat steeds meer mensen[kinderen en volwassen!!!!!!] steeds meer schelden met kanker .
kanker dit kanker dat alsof het een snoepje was ofzo dat snap ik nu niet
KANKER is een hele erge ziekte en er gaan jaarlijks veel mensen aan dood of krijgen een chemo kurr met alle gevolgen van dien!!

dus beste vissers het moraal van dit verhaal is DOE HET GEWOON NIET wees geen naprater,leer je kinderen dit niet na en zeg het zelf ook niet[vooral de kleine vissertjes onder ons].

Groetjes [een lichte boze] speciman

Jimme
30-09-2010, 19:41
We weten allemaal wel hoe het leven in elkaar zit Speciman, het is een erge ziekte, "toevallig" is mijn vader er gister door overleden, maar als scheldwoord rolt het gewoon lekker uit de mond, mensen denken niet na bij wat ze zeggen, en bedoelen er dus ook niets mee, jij hoeft er dus ook niet over na te denken als mensen het zeggen, laat ze lekker.

speciman
30-09-2010, 19:53
doe ik ook, maar ik snap niet dat het zoeen kick geeft dat je het vaak meerdere malen zeggen.

groetjes speciman

zo kalm als een zalm

The Frisian Viking
30-09-2010, 20:01
Ik vind dit item overbodig er zou beter een item kunnen komen van we zeggen we gaan ermee stoppen om het te zeggen, ik persoonlijk gebruik het woord nooit

speciman
30-09-2010, 20:23
Dat kan je wel doen, maar je zit nu lekker unaniem[nou ja unaniem met hackers enz.]
en niemand die je er aan houdt, het is zo niet persoonlijk.
en dit was meer bedoelt om gewoon even uitteleggen wat ik voel/merk en om juist te voorkomen dat straks iedereen dit zegt; al denk ik persoonlijk dat dat ook moeilijk te stoppen is, maar zelf scheld ik er gelukkig ook niet mee en dat houd ik ook zo!!

groetjes speciman

Rolla
30-09-2010, 20:38
Ik ben het eens met The Frisian viking dat dit een overbodig topic is. We weten allemaal wel dat het op een zachts gezegd niet netjes is om scheldwoorden als erge ziektes e.d te gebruiken. Helaas houden we ons niet allemaal daar aan.

Lijkt mij verstandig dat een moderator hier een slotje op zet voordat dit ontaard in een zinloze discussie. Denk dat we onze (kostbare) tijd ook wel beter kunnen besteden.:wink1:

Forummanager
30-09-2010, 20:51
Titel gewijzigd en verplaatst naar De Visserette

The Frisian Viking
30-09-2010, 21:09
Thanx guys

Forummanager
30-09-2010, 22:47
Gecondoleerd Jimme....

We weten allemaal wel hoe het leven in elkaar zit Speciman, het is een erge ziekte, "toevallig" is mijn vader er gister door overleden, maar als scheldwoord rolt het gewoon lekker uit de mond, mensen denken niet na bij wat ze zeggen, en bedoelen er dus ook niets mee, jij hoeft er dus ook niet over na te denken als mensen het zeggen, laat ze lekker.

Jimme
02-10-2010, 01:16
Bedankt,,,

Sezet
30-01-2011, 22:05
ik hoorde zelfs nog laatst kk vis en een gast was aan het praten en zij tussen elk woord kk, wtf schiet je daarmee op?

Pieter Stam
31-01-2011, 00:10
ik hoorde zelfs nog laatst kk vis en een gast was aan het praten en zij tussen elk woord kk, wtf schiet je daarmee op?

WTF valt nou ook niet bepaald onder ABN

Sezet
31-01-2011, 08:21
WTF valt nou ook niet bepaald onder ABN

ja, het spijt me