Meerval Caspe

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Jurgen v.d. S
    Nishikigoi
    • 01-08-2008
    • 203
    • Nieuwegein

    Meerval Caspe

    Over 5 maanden ga ik voor de 2e maal naar de Ebro. Vorige keer veel gevangen met de pellets ( grootste 215 cm ) . Met kunstaas alleen wat snoekbaars. Wil deze keer wederom proberen om met kunstaas meerval te vangen. Wie heeft hier ervaring mee en met wat voor pluggen ?? Ga naar Caspe toe niet naar Mequenza. Verschil is volgens mij dat het bij Caspe dieper is ( tot 20 meter gemeten met visvinder) De diepste plug gaat volgens mij 8 meter. Heb nog even tijd voor een goede voorbereiding maar met sommige dingen kan je niet vroeg genoeg beginnen

    Hou me trouwens ook voor overige adviezen/ervaringen aanbevolen.

    Zal uiteraard weer een uitgebreid verslag doen van hopelijk vele en grote vangsten

    Jurgen Läslo
  • Jurgen v.d. S
    Nishikigoi
    • 01-08-2008
    • 203
    • Nieuwegein

    #2
    nog 18 dagen 9 uur 4 minuten en 12 seconden.

    Zit dan met mijn boot op de Ebro op jacht naar nieuwe monsters. Zijn er nog vissers afgelopen winter naar de Ebro geweest of was het daar gewoon rustig. Las dat er in mei een WK werd gevist daar op meerval. Zijn er nog vissers welke er ook in maart heen gaan om te oefenen ???

    Reageer

    • Klokslag12
      Wil het wel vaker doen
      • 08-05-2010
      • 91
      • Beilen

      #3
      Ben niet geweest, wel jalours.

      Vissers zijn lotgenoten.

      Reageer

      • Jurgen v.d. S
        Nishikigoi
        • 01-08-2008
        • 203
        • Nieuwegein

        #4
        Vandaag de koffer ingepakt, kan niet vroeg genoeg beginnen. Gisteren nog wat pluggen gekocht welke een kleine 8 meter diep gaan. Ook maar even naar het weer terplaatste gekeken, maar dat zag er niet best uit , net zoals de vorige keer weer veel, heel veel regen.

        Maar goed hoop dat ht een beetje bij draait de komende 5 dagen en dat de vangsten beter zijn dan dat ik hier op het forum lees want daar word je niet vrolijk van. Al hoewel 1 leuke meerval en ik zit gelijk al aan de 50 kilo

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎