snoekbaars getij

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • speciman
    zo kalm als een zalm
    • 07-05-2010
    • 347
    • maas

    snoekbaars getij

    Wat is nu het beste snoekbaars getij?? hoogtij laag tij of tijdens de stromingen of maakt het helemaal niks uit? morgen ga ik ze namelijk in rotterdam achter de vinnen! vorgie sessies zijn tijdens hoog en laag tij[vooral hoog] geweest en aleen tijdens laagtij heb ik 2 keer snoekbaars[jes] gevangen.

    Graag jullie mening,

    Groetjes Speciman
  • lars656
    Newbie
    • 22-05-2010
    • 44
    • Capelle

    #2
    nou david het beste is n u te gaan vissen. ikke heb ook gevist met ton 3 dagen achter elkaar in het parkje en raad eens.
    ik heb er alle 3 de dagen wat gevangen ton ook. dus probeer het eens als je tijd hebt

    Groetjes Lars656

    Reageer

    • speciman
      zo kalm als een zalm
      • 07-05-2010
      • 347
      • maas

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door lars656
      nou david het beste is n u te gaan vissen. ikke heb ook gevist met ton 3 dagen achter elkaar in het parkje en raad eens.
      ik heb er alle 3 de dagen wat gevangen ton ook. dus probeer het eens als je tijd hebt

      Groetjes Lars656
      Daar ben ik al geweest, met iemand van mijn school
      Helaas kan hij niet zo goed vissen![1 urrtje 4 spinners 3 kunstaasjes weg]
      en ik zag jouw driedelige plugn hangen in de boom
      heb geprobeerd hem er uit te halen, is gelukt en toen viel ie in het water ik zeg tege de jongen waarmee ik vis; REN hij deed dat niet en we waren te laat, ik wou hem aan jouw geven
      maar hij was te sloom srry
      Groetjes speciman

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎