Welke lijn.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • PyroMarf
    Newbie
    • 01-12-2002
    • 10

    Welke lijn.

    Hey beste members,

    ik vis nu sinds een jaar op een afgesloten privé vijvertje bij iemand dat helemaal vol zit met karper (niet gestroopt), en nu gaat er ook een sier stijger die vijver in. Nu is het probleem dat ik 2 hengels heb en een vriend van me ook 2 en omdat je niet zo gek veel ruimte hebt, ben ik genoodzaakt er 1 vlak naast een leliebed te leggen, t'is eem superstek hoor , alleen 2 meter verder is die stijger en daardoor ben ik al zeker 6 karpers kwijtgeraakt wat ik allereerst vervelend voor die karpers vind, want dat veroorzaakt zeker wel wat stress als je 10 minuten aan een stijger vastzit omdat ik aan de andere kant dat beest er nog onder vandaan te trekken. Dan vind ik het ook nog eens vervelend voor mezelf, want elke x je onderlijntje en lood kwijt enzo...

    Nu is mijn vraag kan ik hier niets tegen doen...andere lijn ofzo?...gevlochten werkt zeker niet want dat schijnt juist heel slecht bestand te zijn tegen schuren....duz kan iemand mij helpen?...en owjah, op een andere stek gaan zitten is geen optie....
    FireWork and Fishing are my life...
  • Mc.Queen
    Sportvisser
    • 19-09-2003
    • 577

    #2
    Misschien eens proberen met de baitrunners vast te zetten,en bij de stok te blijven zitten,bij het haken van
    de vis direct aanslaan,en bij het gebruik van gevlochten lijn is het nog beter,deze heeft minder rek!!!
    Succes!!!
    Greetings Mc.Queen.
    Greetings Mc.Queen!!!
    Tot volgende Maandag!!!

    Reageer

    • PyroMarf
      Newbie
      • 01-12-2002
      • 10

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Mc.Queen
      Misschien eens proberen met de baitrunners vast te zetten,en bij de stok te blijven zitten,bij het haken van
      de vis direct aanslaan,en bij het gebruik van gevlochten lijn is het nog beter,deze heeft minder rek!!!
      Succes!!!
      Greetings Mc.Queen.