Barbelen aan de Waal: Vis TV

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rinko
    *************
    • 14-08-2005
    • 1117
    • ********

    Barbelen aan de Waal: Vis TV

    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


    Promo van aflevering 3 van Vis TV 2011. Ed en Marco gaan vissen op barbeel aan de Waal. Uitzending zondag 20-03-'11 10:00 uur RTL7. Herhaling zaterdag 26-03-'11 07:30 uur RTL4.
  • René_B
    Allround hengelaar
    • 23-09-2008
    • 145
    • Doorn

    #2
    Haha geweldig! Dat is de stek waar ik altijd zit!!

    Ik ga zeker kijken zondag!
    Barbus PR: 84 cm!
    Snoekbaars PR: 89 cm!



    FOTOALBUMS

    Reageer

    • Maashopper
      Van zeebaars tot barbeel
      • 03-05-2010
      • 23
      • Oss

      #3
      Leuke uitzending gisteren,
      Dan begint het alweer flink te kriebelen, zeker met het weer van afgelopen weekend.
      Maar zolang ik 'smorgens mijn ruiten nog moet krabben toch maar even wachten om naar de Waal te trekken. (Vorig jaar voor het eerst kennis gemaakt met het barbelen: vanaf half april t/m eind mei niks, toen pas mijn eerste barbeel(tje) en daarna in juni nog een aantal hele mooie vissen gevangen!)...
      Zo te zien aan Ed ben ik gelukkig niet de enige die een barbeelaanbeet (nog) niet helemaal kan onderscheiden van de zuiging van een voorbijkomende duwbak...
      Dit jaar ga ik het zeker weer een paar keer proberen, als ik nog een lege krib vindt die boven water ligt.
      Groeten de roofvissende (en gelegenheidszomerbarbelende) Maashopper.

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎