Off box rod support van Preston

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • voerbal
    Newbie
    • 10-10-2007
    • 20
    • Den Haag

    Off box rod support van Preston

    Eindelijk een houder voor de feederhengel van preston om op de Xbox te zetten.
    Heb hem aangeschaft en er zit wel een fabricagefout in. De tandjes waarmee je hem kunt verstellen, die sluiten niet helemaal aan. Er is waarschijnlijk een verkeerde mal is gebruikt. Let dus op voordat je hem koopt dat alle tandjes goed in elkaar passen. Voor de rest echt een puik ding waarbij je de feeder lekker makkelijk kwijt kunt bij het onthaken van een vis enz. een aanrader op de fabricagefout na, kan gebeuren en zal preston kennende wel opgelost gaan worden.

    Gr. Marco

  • preston-freak
    wedstrijd, specimenvissen
    • 12-04-2008
    • 1834
    • Oss

    #2
    Ik heb ook aan deze steun zitten denken en deze is trouwens met de verschillende inserts voor alle zitkistsystemen te gebruiken. Ik weet niet of ik 'm zal gebruiken als hoofdsteun bij het onthaken enzo i.p.v. de hengel naast me neer te leggen. Ik gebruik 'm denk ik eerder bij het hoog afsteunen op de rivier en ik even van plaats af ga, want nu zet ik de hengel dan in de uitsparing van het zitkussen en dat is niet betrouwbaar.
    Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

    Reageer

    • Vissertjuh66
      Frequent aanwezig
      • 02-09-2010
      • 157
      • Deest (Gld)

      #3
      Heb ook zo`n steun werkt op zich goed maar, je kunt hem niet erg strak aandraaien waardoor hij kan draaien.
      (kan goed zijn dat dit alleen bij mij het geval is)

      Mvg, Stan

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎