opstapkotter gronningshoved Denemarken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • nevada
    zoetwaterprutser
    • 02-08-2011
    • 86
    • Surhuisterveen

    opstapkotter gronningshoved Denemarken

    Hallo mede forumgebruikers.
    In september ga ik met mijn gezin op vakantie naar Gronningshoved in de buurt van kolding.
    nu wil ik graag 1 of 2x met een kotter gaan gul vissen daar in de buurt als die mogelijkheid daar is.
    zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? en of er daar in de buurt zoiets is?

    vr. gr. Willem
  • nevada
    zoetwaterprutser
    • 02-08-2011
    • 86
    • Surhuisterveen

    #2
    Niemand die daar een beetje bekend is? het ligt aan de westkant van de kleine belt.
    Mocht iemand z,n ervaringen willen delen ik hou me nog steeds aanbevolen.
    gr. Willem

    Reageer

    • nevada
      zoetwaterprutser
      • 02-08-2011
      • 86
      • Surhuisterveen

      #3
      Jammer dat na een dikke maand nog niemand gereageerd heeft. zaterdag gaan we weg voor een weekje.

      Reageer

      • nevada
        zoetwaterprutser
        • 02-08-2011
        • 86
        • Surhuisterveen

        #4
        nog maar eens een klein verslagje van de vissessies in Denemarken.
        welgeteld 2 dagen weggeweest 1e dag in Middelfahrt geprobeerd na een tip van een hollander die daar al 18 jaar z,n visjes vangt.
        na een uur 2ondermaatse gulletjes en constant beet op de top te zien maar niet kunnen verzilveren toch maar verkast naar Fredericia een 20tal minuten rijden vanaf daar.
        deze plek gevonden na een beetje googlen en beland
        bij de kasteelhaven naast een terminal van de shell. ingooien en hangen gulletjes en scharretjes ook doubletjes wel veel ondermaats spul en zo nu en dan een maatvisje tussendoor. 1e dag afgesloten met zo,n 40 visjes schar en gul evenveel ongeveer.
        2e dag ook maar weer richting Fredericia. de aanbeten lieten iets langer op zich wachten en vandaag nog maar een 5tal scharretjes gehaakt. wel was de gul gemiddeld een stuk groter dan 2 dagen eerder en bijna geen ondermaatse gezien. Ook nog 2 knorhaantjes en een makreel gehaakt deze dag. de vis die kon van 10 mtr uit de kant tot oneindig ver werpen gevangen worden. aas en vergunning kunnen bij de plaatselijke hengelsportzaak gehaald worden die aan de andere kant van de haven zit.
        de zagertjes komen gemiddeld zo,n beetje op 2 kroon per stuk er gaan ongeveer 6.5 kroon in een euro.

        was in de week van 17 tot 24 september. en behoorlijk nat de 1e helft 2e helft was een stuk aangenamer qua weer

        vr.gr. Willem

        Reageer

        • nevada
          zoetwaterprutser
          • 02-08-2011
          • 86
          • Surhuisterveen

          #5
          Ps niet meer op een kotter weggeweest maar alleen vanaf de kant gevist. wel mogelijkheden gevonden.
          in middelfahrt aan de boulevard zat een hengelsportzaakje waar ook folders lagen van bootjes die door middel van char****** gehuurd konden worden.
          deze bootjes lagen dan vanaf de hengelsportzaak gerekend zon 500 mtr daar vanaf gezien richting de oude brug die over de kleine belt gaat.

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎