Ultimate Q-match Alu Seatbox + Platform

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • mopster
    Newbie
    • 05-07-2011
    • 11
    • Dessel

    Ultimate Q-match Alu Seatbox + Platform

    Dag allemaal
    ik ben al een tijdje aan het zien om een nieuwe viskist te kopen.
    budget is 300 en misschien max 350 euro ..
    dit is niet zoo veel maar ben er ook zuinig op.

    de viskist van ultimate qmatch vond ik het beste tot nu toe in prijs/kwaliteit verhouding.

    wat is julie mening hierop ?

    ultimate.jpg
  • reijntjes
    Swingt(o)(i)pper
    • 12-12-2005
    • 3497
    • Asten

    #2
    IS die nog te koop dan ??
    En hoe heb je de kwaliteit bepaald ?
    Groeten

    Frank

    2015 de Belgen verslagen in eigen huis
    2016 walk-over Blauforlaet !
    2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
    2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
    2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

    Reageer

    • Bollekneiter
      Met enige kennis...
      • 11-02-2010
      • 479
      • Amsterdam

      #3
      Hij ziet er wel mooi uit..

      Reageer

      • PeBo
        Hengelaar
        • 29-09-2007
        • 2636
        • Oosterhout

        #4
        Michiel,

        Ik heb destijds (ong. 1 jaar terug) zo'n kist gekocht op de faillissements veiling van Ultimate voor de prijs van € 93,- inclusief veilingkosten en btw. Gebruik hem alleen voor erbij als kist om te feederen. Voor de vaste stok heb ik een Rive. Ik ben er dik tevreden over de kist, vooral voor het geld wat hij me gekost heeft. Ik heb het er bijgezet, opdat je ongeveer een prijsindicatie hebt, wat hij nu nog mag kosten nu Ultimate ter ziele is.
        ]Member of the Easterwood dreamteam.
        Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years

        Groeten,
        PeBo.

        Reageer

        • Bas Nijmegen
          wedstrijdvisser
          • 13-01-2009
          • 541
          • Nijmegen

          #5
          Deze kist is gewoon te koop en te leveren via Ultimate. Ultimate bestaat namelijk nog steeds (of alweer).
          De gewone (goudkleurige) Q-box zit niet meer in de voorraad.
          Ik vis al jaren met de gewone Q-box tot volle tevredenheid. Kwa prijs/kwaliteit verhouding is er echt helemaal niets mis mee.
          De Q-box match ken ik niet zo goed, maar van wat ik ervan gezien en gevoeld heb is het heus wel een goede kist voor die prijs.
          De kale kist met verstelbare poten en het voetenplateau heeft volgens Ultimate een adviesprijs van 249,95 euro.
          Met een budget van 300,- tot 350,- kun je nog wat leuke accesoires erbij kopen.
          Ik zou zeggen met dat budget, gewoon doen!

          Maar eerlijk is eerlijk, het is geen rive, en als je voor dat budget een tweedehands rive op de kop zou tikken is dat natuurlijk beter. Maar ja, zie daar maar eens aan te komen...
          Gr. Bas

          Een vis vangen is niet moeilijk.
          Vis blijven vangen wel...

          Reageer

          • The Frisian Viking
            NHSF Erelid
            • 27-06-2006
            • 5439
            • Feânwalden

            #6
            Ik heb de ouwe Q-box van ultimate ook, als deze net zo is als die van mij dan zeg ik gewoon doen.
            Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

            ik knibbelje foar gjin ien

            The Frisian Viking

            Reageer

            • mopster
              Newbie
              • 05-07-2011
              • 11
              • Dessel

              #7
              dag,
              ik ben vandaag naar de hengelsportzaak geweest in Balen en gevraagd achter deze viskist..
              hij vertelde mij dat de kist helemaal niet veel waard is.
              hij vertelde ook dat elk materiaal van ultimate na het faillissement sterk achteruit gegaan is..
              ik denk hier anders over, maar als hij deze kist afraad zoek ik wel iets anders.. spijtig genoeg

              toch allemaal bedankt om te reageren !

              Reageer

              • msahc
                Newbie
                • 05-03-2008
                • 4
                • Aartselaar =belgie

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door mopster
                dag,
                ik ben vandaag naar de hengelsportzaak geweest in Balen en gevraagd achter deze viskist..
                hij vertelde mij dat de kist helemaal niet veel waard is.
                hij vertelde ook dat elk materiaal van ultimate na het faillissement sterk achteruit gegaan is..
                ik denk hier anders over, maar als hij deze kist afraad zoek ik wel iets anders.. spijtig genoeg

                toch allemaal bedankt om te reageren !
                De kleine visser uit Izegem heeft meerdere kisten verkocht waar later bleek geen accessoires meer van te zijn. De vertegenwoordiger die ze ons beloofde op de beurs in Kortrijk heeft ons twee jaar aan het lijntje gehouden.
                Besluit: 5 jaar nadat de firma failliet is gegaan heeft de kleine visser ze ons nog aan de volle pot verkocht. Terwijl er al lang geleden een faillissements veiling van Ultimate was geweest. De vertegenwoordiger bleek later familie te zijn van de kleine visser. Bedrog a van la lettre.

                MS

                Reageer

                • Rinus30
                  No Stress
                  • 02-12-2013
                  • 22
                  • Goirle

                  #9
                  Kijk eens naar de Elite Zitmand Space Dock RQ bij hertog hengelsport kost normaal 299,99 Euro. Nu met 15% korting, gaat er toch nog 45 Euro af.

                  Deze nieuwe range van Elite is samen te vatten in 3 woorden: Innovatief, compleet en veelzijdig.
                  Het frame is zo geconstrueerd dat hij maximaal is te belasten en in zware testen als beste werd getest op constructie en degelijkheid.
                  Deze Space Dock RQ wordt als een van de weinige wedstrijdkisten standaard geleverd met een degelijke leuning, die lange vissessies comfortabel maakt voor de rug.
                  De poten zijn voorzien van modderpoten en hebben een diameter van 22mm, wat betekent dat alle onderdelen van Rive en Preston uitwisselbaar zijn.
                  De zitting is extra dik gevuld, voor een comfortabele zit en voorzien van een Rod Stop, om de hengel in vast te zetten.
                  Onder de zitting zitten 1 grote klapladen en 2 schuif frontladen aan de voorkant.
                  Daaronder is een uitneembaar compartiment aanwezig met 2 standaard laden en 1 extra diepe lade.
                  Het plateau is dusdanig geconstrueerd onder het plateau en met de stelschroeven rond de poten, dat het voldoende zekerheid biedt om op te gaan staan.
                  De poten aan de voorkant zijn telescopisch, waardoor je ook op steile kanten recht kan zitten.
                  Geleverd met degelijke brede canvas draagband.

                  ****Nu Inclusief een Mobile Kit t.w.v. € 109,95 bestaand uit 2 lichtbanden en een trekstang, die snel gemonteerd kunnen wordenelitespace dock rq_groot.jpg

                  Reageer

                  • The Frisian Viking
                    NHSF Erelid
                    • 27-06-2006
                    • 5439
                    • Feânwalden

                    #10
                    Dat kistje ziet er goed uit Rinus zeker voor dat geld
                    Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

                    ik knibbelje foar gjin ien

                    The Frisian Viking

                    Reageer

                    • Rinus30
                      No Stress
                      • 02-12-2013
                      • 22
                      • Goirle

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door The Frisian Viking
                      Dat kistje ziet er goed uit Rinus zeker voor dat geld
                      Sorry de korting word bij Hareco hengelsport gegeven niet bij Hertog ,foutje mijnerzijds.

                      Reageer

                      • The Frisian Viking
                        NHSF Erelid
                        • 27-06-2006
                        • 5439
                        • Feânwalden

                        #12
                        Dat maakt niks uit toch waar je deze koopt, voor ruim 250 euro dat is niet te veel hoor.
                        Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

                        ik knibbelje foar gjin ien

                        The Frisian Viking

                        Reageer

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎