tja hoe te bekeuren?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • barbeeltje
    Sportvisser
    • 04-11-2004
    • 592
    • limburg..

    tja hoe te bekeuren?

    Als ik ga barbelen op de grensmaas ,zit ik ook wel eens ergens,midden (net over het midden)in de maas op kiezel bed.
    Eigenlijk officieel belgisch grond gebied.
    Heb geen belgische vergunning,dus de belgische politie zou mij mogen bekeuren.
    Maar ze kunnen niet bij mij komen(door ned. heen rijden) of wel?
    De ned. politie kan /mag mij ook niet bekeuren,zit ja in belgie.

    Lastig voor ze.
    barbeel vissertje
  • lolo
    Geniet maar niet met mate
    • 01-05-2003
    • 3873
    • Weesp

    #2
    Ik weet welk stukje dit is. Toch is dit weer balanceren wat wel en wat niet. Tot dat er een net gespannen word verboden te vissen. Lastig voor je. Terwijl je eigenlijk er zelf naar gemaakt word. Ik begrijp nooit waarom er zo moeilijk word gedaan om netjes een vergunningaan te vragen. Daar heb je niet alleen je zelf mee maar maakt ook vaak iets stuk voor een ander
    Groetjes
    Johnny

    Match
    Feeder
    Stok

    Reageer

    • fpulles
      omgeturnd
      • 15-02-2008
      • 1260
      • Eindhoven

      #3
      Ben ik roerend met je eens Johnny. Voor circa € 16,- ben je al klaar. En ook in Belgie wordt een deel van de vergunningskosten gebruikt om
      de visstand, waterkwaliteit, etc.. te verbeteren.
      oude hond kan ook trucjes leren

      Reageer

      • polestare
        Komt net kijken
        • 14-01-2005
        • 93
        • NRW

        #4
        Tijdens het wadend vliegvissen op de grensmaas heb ik ook nog nooit belgische nog nederlandse politie of boswachters gezien ,te zwijgen dat ik ooit gecontroleerd ben in het water.
        Maar waarom moelijk doen, je kunt die vergunning zo bestellen en binnen een week heb je hem in huis: http://anb.vlaanderen.be/visverloven...nancePage.aspx.
        Let op: wil je wadend vissen vanaf de belgische kant dan heb je de "grote" visakte nodig dacht 47euro.

        Succes en vang ze

        Reageer

        • barbeeltje
          Sportvisser
          • 04-11-2004
          • 592
          • limburg..

          #5
          Heren,ik kwam pas erachter dat ik fout zat vorige week,en heb sinds dien ook niet meer daar gezeten,
          .
          Wist niet dat je niet over de helft heen mag vissen.
          Denk ook dat veel vissers niet weten.
          En wat polestare zegt is goed. let op dat je dan ook een vergunning pakt voor in het water.

          Ik heb zoveel vergunningen ,die paar euro maakt ook niks meer uit.

          Maar ik vind het wel interessant hoe zij hun regeltjes kunnen handhaven,als je ze maakt moet je het toch ook kunnen toepassen,anders schrappen die regels (mijn mening)
          barbeel vissertje

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎