Onderlijntjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ericol
    Newbie
    • 13-07-2011
    • 3
    • mariaparochie

    Onderlijntjes

    Hoi allemaal ik ben net een beetje met matchvissen begonnen heb zelf veel ervaring
    in vastestokvissen en feedervissen maar wil hier graag iets over weten wat voor
    onderlijntjes kan ik gebruiken en hoe lang komt dit een beetje overeen met de vastestok.

    Eric ol //
  • Roha
    pennenbouwer
    • 18-04-2005
    • 1175
    • Nijverdal

    #2
    Hallo ericol,

    Alleerst welkom op dit forum!

    Onderlijnen voor de match gebruik ik in 't algemeen iets langer dan die van de vaste stok. Zo'n 30-40 cm. is een leuk gemiddelde. Zoals je bij het feederen en de vaste stok ook wel zult zijn tegengekomen, zijn kortere of juist langere soms nodig om de vis aan ve vinnen te kunnen komen.
    40 centimeter is echter voor de vaste montage een algemeen voorkomende lengte. Bovendien kun je deze altijd nog inkorten, mocht de vis anders azen dan gedacht.
    Mocht je ooit willen gaan slideren, kun je meer denken aan onderlijnen zoals je die bij 't feederen tegenkomt. Een meter lengte is dan beslist niet te lang omdat je, net als bij 't feederen, grotere vis belaagt. langer dan een meter heb ik ze zelden hoeven gebruiken.
    Groet'n,

    Ronald


    ><((('<><((('<><((('>
    www.dobberbouw.nl

    Reageer

    • Boschje
      Komt net kijken
      • 06-05-2010
      • 99
      • Veghel

      #3
      Ik gebruik onderlijnen van 25cm en 35cm bij het vissen op de match. Ze zijn doorgaans langer dan aan de vaste stok dus.

      Reageer

      • ericol
        Newbie
        • 13-07-2011
        • 3
        • mariaparochie

        #4
        Hoi Ronald bedankt voor deze informatie het gaat al aardig goed met de match dan kan ik nou iets anders aan pakken.

        Groetjes Eric ol

        Reageer

        • ericol
          Newbie
          • 13-07-2011
          • 3
          • mariaparochie

          #5
          Oke nog bedankt Boschje ik ga er aan werken.

          Groetjes Eric ol

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎