Zeevissen in Polen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • SvVoorden
    Sportvisser
    • 26-07-2002
    • 747
    • Woerden

    Zeevissen in Polen

    Beste Mensen,

    Ik ben eigenlijk een echte zoetwatervisser maar ga volgend weekend een weekend vissen op zee in Polen (Pobierowo)
    Weet iemand een beetje wat het voor visserij is, we gaan in ieder geval vanuit een boot vissen.
    Ik heb met tot nu toe laten vertellen dat we moeten vissen met pilkers van 100-150 gram en zandaaltjes erboven maar misschien zijn er hier op het forum mensen die hier beter bekend zijn en het ene of andere jaargetijde verschilt natuurlijk ook wel.

    Wat voor vis kan ik er verwachten (kabeljauw, ......) en wat zijn dingen om zeker mee te nemen of rekening mee te houden.

    Ik hoor graag jullie reacties,
    Sjaak van Voorden
  • Foxdonut
    I have a bream!
    • 09-04-2010
    • 1237
    • Gro

    #2
    Ik blader regelmatig eens de moje hobby wedkarstwo (mijn hobby vissen) door. Wat ik van het zeevissen daar tegenkom is inderdaad het betere reel met pilker werk. Vis die je kunt verwachten zijn naast kabeljauw, koolvis, conger en heilbot. Maar er word ook veel vis met gummy gevangen. Wellicht is dit handig om ook eens te proberen.

    Misschien word je wat wijzer uit deze video's op youtube (Pools)

    Groet,

    Foxdonut


    www.wedstrijdvisser.com

    Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

    Reageer

    • SvVoorden
      Sportvisser
      • 26-07-2002
      • 747
      • Woerden

      #3
      Fodonut,

      Dankjewel. Ik heb inmiddels een deel pilker, zandaaltjes, octopussen e.d. aangeschaft. Met gummy bedoel je van die twisters neem ik aan. Daar heb ik nog wel wat van liggen.

      Ik zal van het weekend eens kijken of ik van die mooie vissen kan vangen als op die films!

      Groeten Sjaak
      Sjaak van Voorden

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎