Barbeelvangsten Roer (Limburg)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Bennozz
    Newbie
    • 20-04-2009
    • 39
    • Sint Odilienberg

    Barbeelvangsten Roer (Limburg)

    Hallo mede vissers!

    Ik ben erg benieuwd of er meerdere mensen van dit forum op de Roer vissen. Een rivier in midden limburg.
    Meer dan 50 vissoorten rijk waaronder barbeel. Ik heb onlang een barbeel van +- 50 cm gevangen met mais.

    Gisteren met een blokje kaas aan de feeder een barbeel van 59 cm. Mooie dril op zo'n snelstromende rivier.

    Groeten Benny

    Voor info over de roer kunnen jullie kijken op mijn site: www.benny-fishing-adventures.webklik.nl
    Voor informatie over het vissen op de Roer in Limburg, kijk op mijn site! Hierop vind je info over de rivier, vismethodes, vissoorten, visdagboeken en verhalen en foto's van de gevangen vissen. Vooral barbeel staat centraal op mijn site.

    http://www.roervissen.nl

    Vergeet mijn gastenboek niet in te vullen!


    Mail: roervissen@live.nl
  • Bennozz
    Newbie
    • 20-04-2009
    • 39
    • Sint Odilienberg

    #2
    Zo vandaag weer een mooie dag geweest en ik heb het weer een kans gegeven!
    Resultaat 1 barbeel van 65,5 cm.. met een blokje kaas op de hair aan mn feeder!

    barbeel.jpg
    Voor informatie over het vissen op de Roer in Limburg, kijk op mijn site! Hierop vind je info over de rivier, vismethodes, vissoorten, visdagboeken en verhalen en foto's van de gevangen vissen. Vooral barbeel staat centraal op mijn site.

    http://www.roervissen.nl

    Vergeet mijn gastenboek niet in te vullen!


    Mail: roervissen@live.nl

    Reageer

    • hans vis
      Sportvisser
      • 26-08-2009
      • 998
      • Eelde-Paterswolde

      #3
      mooi gekleurde vis!!
      groet,
      Hans

      https://www.hansparlevliet.com (voor wie die van schilderkunst houdt)

      Reageer

      • fpulles
        omgeturnd
        • 15-02-2008
        • 1260
        • Eindhoven

        #4
        Mooie site Benny.

        Frank
        oude hond kan ook trucjes leren

        Reageer

        • René_B
          Allround hengelaar
          • 23-09-2008
          • 145
          • Doorn

          #5
          Echt mooie visjes is dat riviertje.
          Dat je er nog veel meer mag vangen .
          Barbus PR: 84 cm!
          Snoekbaars PR: 89 cm!



          FOTOALBUMS

          Reageer

          • Bennozz
            Newbie
            • 20-04-2009
            • 39
            • Sint Odilienberg

            #6
            dank u allen!
            ik zal nu wat minder gaan vissen door de komende winter maar hoop nog een paar keer te gaan dit jaar.
            en de site bestaat pas 2 weken.
            vanaf de eerste warme zonnestralen komend voorjaar zal de site gaan knallen hoop ik.
            tot die tijd veel info vergaren in de hoop mensen te overtuigen dit water eens te beproeven.

            Natuurlijk wil ik best met je meegaan!

            Groet Benny
            Voor informatie over het vissen op de Roer in Limburg, kijk op mijn site! Hierop vind je info over de rivier, vismethodes, vissoorten, visdagboeken en verhalen en foto's van de gevangen vissen. Vooral barbeel staat centraal op mijn site.

            http://www.roervissen.nl

            Vergeet mijn gastenboek niet in te vullen!


            Mail: roervissen@live.nl

            Reageer

            • Bennozz
              Newbie
              • 20-04-2009
              • 39
              • Sint Odilienberg

              #7
              Inmiddels is het weer even geleden maar zal even een update doen:

              Eergisteren op de Roer wezen vissen. Resultaat: 1 barbeel van 65 cm. Binnen 3 minuten na het inwerpen. Helaas was dit ook de enige voor de rest van de middag maar het was zeker geen teleurstellende dag!

              In mijn vorige berichten heb ik reclame gemaakt voor mijn website. Omdat ik vond dat er op die manier weinig resultaten via google komen heb ik verandert en hem volledig gebaseerd op mijn ervaringen aan de Roer. Met foto's, informatie en visdagboeken en verhalen. Omdat ik hem net gestart heb is hij nog niet volledig maar er staat al het een en ander op. Neem eens een kijkje en teken vooral mijn gastenboek
              Verder zal ik hier ook regelmatig posten als ik barbelen gevangen heb. Hieronder een foto van de barbeel die ik eergisteren heb gevangen.

              65 cm.jpg
              Voor informatie over het vissen op de Roer in Limburg, kijk op mijn site! Hierop vind je info over de rivier, vismethodes, vissoorten, visdagboeken en verhalen en foto's van de gevangen vissen. Vooral barbeel staat centraal op mijn site.

              http://www.roervissen.nl

              Vergeet mijn gastenboek niet in te vullen!


              Mail: roervissen@live.nl

              Reageer

              • The Frisian Viking
                NHSF Erelid
                • 27-06-2006
                • 5439
                • Feânwalden

                #8
                mooie vissen Benny. en die site ziet er leuk uit hoor.
                Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

                ik knibbelje foar gjin ien

                The Frisian Viking

                Reageer

                • mike-ad
                  Snorremans
                  • 14-02-2008
                  • 328
                  • Halle

                  #9
                  Mooie gedaan Benny.Mooie vis veel barbeel vissers op de grotere rivieren zullen water tanden. Je site is alweer verder gevuld. Top. De beste wensen alvast en dat 2012 een succesvol jaar zal worden. Groet Mike
                  www.ijsselbarbelen.nl:

                  Reageer

                  • Bollekneiter
                    Met enige kennis...
                    • 11-02-2010
                    • 479
                    • Amsterdam

                    #10
                    Mooie vis man! En ook een leuke site zoals het lijkt is de roer ook redelijk bevisbaar met de vaste stok, wat zal dat geweldig zijn zeg.. een barbeel aan de stok

                    Reageer

                    • Bennozz
                      Newbie
                      • 20-04-2009
                      • 39
                      • Sint Odilienberg

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door mike-ad
                      Mooie gedaan Benny.Mooie vis veel barbeel vissers op de grotere rivieren zullen water tanden. Je site is alweer verder gevuld. Top. De beste wensen alvast en dat 2012 een succesvol jaar zal worden. Groet Mike
                      haha dankje! ik ben ervan overtuigd dat er nog vele grotere zwemmen.
                      ik heb onlangs met Thijs Belgers gesproken, hij zit in het bestuur van HSV de Roetvoorn Ool-Herten en is erg bedreven in het onderzoeken van de visstand en dergelijke. Hem was geen grotere vangst bekend dan de 76 cm van mij maar ik twijfel er niet aan dat er ook 80+ ers zwemmen.

                      Jij ook de beste wensen en een goed 2012! Groeten Benny
                      Voor informatie over het vissen op de Roer in Limburg, kijk op mijn site! Hierop vind je info over de rivier, vismethodes, vissoorten, visdagboeken en verhalen en foto's van de gevangen vissen. Vooral barbeel staat centraal op mijn site.

                      http://www.roervissen.nl

                      Vergeet mijn gastenboek niet in te vullen!


                      Mail: roervissen@live.nl

                      Reageer

                      • Bennozz
                        Newbie
                        • 20-04-2009
                        • 39
                        • Sint Odilienberg

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door The Frisian Viking
                        mooie vissen Benny. en die site ziet er leuk uit hoor.
                        Dankje, ik hoop snel voor het komend jaar veel foto's en info te vergaren. Ik vis nu af en toe een middag in de winter maar hou me vooral bezig met het zoeken van nieuwe en nog betere stekken.
                        Voor informatie over het vissen op de Roer in Limburg, kijk op mijn site! Hierop vind je info over de rivier, vismethodes, vissoorten, visdagboeken en verhalen en foto's van de gevangen vissen. Vooral barbeel staat centraal op mijn site.

                        http://www.roervissen.nl

                        Vergeet mijn gastenboek niet in te vullen!


                        Mail: roervissen@live.nl

                        Reageer

                        • Bennozz
                          Newbie
                          • 20-04-2009
                          • 39
                          • Sint Odilienberg

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bollekneiter
                          Mooie vis man! En ook een leuke site zoals het lijkt is de roer ook redelijk bevisbaar met de vaste stok, wat zal dat geweldig zijn zeg.. een barbeel aan de stok
                          Bedankt! Jazker met de vaste stok, mijn schoonvader vist alleen maar met de vaste stok. Ligt eraan waar je gaat, er zijn veel stukken waar het nauwelijks stroomt en niet al te diep is. Witsvis is in ieder geval geen probleem, barbeel daarentegen zal een leuke uitdaging worden. Maar ongetwijfeld gaat het! Zal het komend seizoen ook zeker een keer aan bod komen. Natuurlijk kun je dit op mn site terugvinden.
                          Voor informatie over het vissen op de Roer in Limburg, kijk op mijn site! Hierop vind je info over de rivier, vismethodes, vissoorten, visdagboeken en verhalen en foto's van de gevangen vissen. Vooral barbeel staat centraal op mijn site.

                          http://www.roervissen.nl

                          Vergeet mijn gastenboek niet in te vullen!


                          Mail: roervissen@live.nl

                          Reageer

                          • Bennozz
                            Newbie
                            • 20-04-2009
                            • 39
                            • Sint Odilienberg

                            #14
                            Ik hoop trouwens mijn site zo uit te breiden en te verbeteren dat het binnenkort een .nl site gaat worden.

                            Dus.. ervaringen van medevissers op de Roer zijn dan ook meer dan welkom! Hiervan wil ik graag een aparte pagina maken.

                            Iedeen en aanvullingen voor de site zijn ook ZEKER gewenst. (opbouwende kritiek is ook geen probleem )
                            Voor informatie over het vissen op de Roer in Limburg, kijk op mijn site! Hierop vind je info over de rivier, vismethodes, vissoorten, visdagboeken en verhalen en foto's van de gevangen vissen. Vooral barbeel staat centraal op mijn site.

                            http://www.roervissen.nl

                            Vergeet mijn gastenboek niet in te vullen!


                            Mail: roervissen@live.nl

                            Reageer

                            • Harold Z
                              I'm not an addict
                              • 14-08-2007
                              • 611
                              • Uden

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Bennozz
                              Eergisteren op de Roer wezen vissen. Resultaat: 1 barbeel van 65 cm. Binnen 3 minuten na het inwerpen. Helaas was dit ook de enige voor de rest van de middag
                              Het bekende roer-fenomeen...
                              "The greatness of a nation, and its moral progress is measured by the way its
                              animals are treated" - Ghandi

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎