Top Powergum

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • fpulles
    omgeturnd
    • 15-02-2008
    • 1260
    • Eindhoven

    Top Powergum

    Recentelijk stond er een advertentie op marktplaats voor 3 verschillende powergum montages.
    Nadat ik er 2 van de drie besteld had kreeg ik een e-mailtje van de aanbieder met een bedankje voor de bestelling
    en zijn voorwaarden.

    Daarnaast een hele belangstellende vraag, waar ik zoal op viste en waarvoor ik de powergum wilde gebruiken.
    Na wat heen en weer gemail besloot adverteerder om te bellen en me te vragen wat m'n specifieke wensen waren met betrekking tot de powergum montages. Service? Wat mij betreft optima forma!

    Ondertussen heb ik zijn powergum montages geprobeerd op verschillende wateren: Waal, waarbij ik geworpen, en gevist heb met korven van
    240gram. Ook op de Waal op afstanden gevist van ca 80m met korven van 120 / 140 gram.

    In Duitsland heb ik op een snelstromende kleinere rivier met een grove steenbodem gevist met korven van 160gram tot 200 gram.

    Onder alle condities hield de powergum zich uitstekend. Dus met zwaar lood, onder zware belasting bij afstandsworpen en bij mosselbodems
    en grove steenbodem. Ook niet geheel onbelangrijk: nimmer is de onderlijn in de war geraakt, bij alle wateren.

    Maar wat mij het meest aanspreekt is de gedrevenheid, vakkundigheid, en het enthousiasme waarmee Marcel zijn montages probeert te optimaliseren, en af te stemmen op de wensen van de gebruiker. Top Gewoon!!

    Als je een kwalitatief goede powergum montage wil die betaalbaar is, en waarvoor je waar voor je geld krijgt, neem dan kontakt op met:

    M. Pietersma
    tel: 06-20246036
    e-mail: h.pietersma@xmsnet.nl
    oude hond kan ook trucjes leren
  • Sport-Visser
    Frequent aanwezig
    • 25-08-2010
    • 179
    • Geldermalsen

    #2
    fpulles hij staat nu op Hengelspullen.nl met zijn powerguw producten het ziet er goed uit op de foto vr/gr Wim

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎