Julinakanaal en Maas Karpers !!!!!!!!!!!!!!!!?????????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Siff-Cop
    Newbie
    • 27-07-2005
    • 19

    Julinakanaal en Maas Karpers !!!!!!!!!!!!!!!!?????????

    Hallo Karpervissers

    hou gaat het an de Julianakanaal met onze frienden(Karpers)??
    Ik heb vorrige week 1 dag en nacht gevist en niets zonder en paar leuke Brasems.

    Heeft imand en goede Tip voor en Plats an de Julianakaanal?
    of kann mij iemand iets over en goede voer strategie voor de Kanaal vertellen en of andere Tips over het Kanaalkarpervissen.

    Het zelfde gaat voor de Maas hou gaat het da, bijzonders hier in Limburg tussen Maastricht en Roermond. heb voor en paar weekrn 3dagen en 2 nachten da gevist en ook allen maar Brasems.

    Heeft iemand en goede Tip voor en Plats an de Maas?
    of kann mij iemand iets over en goede voer strategie voor de Kanaal vertellen en/of andere Tips over het Maaskarpervissen.

    Hoe gaan jullie voor an de Kanaal of/en de Maas?????

    Dank u wel

    alleen maar dikke

    groetjes
    alleen maar dikke

    groetjes

    People in this World, relax!!!
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1496
    • haacht

    #2
    Ik voer opt kanaal 3-4 dagen voor. Ongeveer 750 gram boilies per keer. Voer ze redelijk gespreid, zo om de meter een bolleke dus komt ge wel aan een afstand van 100 meter. Laatste dag iets meer bollen op de stek zelf. 1 lijn vlak in eigen kant, de andere ofwel naar de overkant, ofwel in de vaargeul.
    Tgaat hier wel om een niet al te breed, zeer traag stromend kanaal.
    Goei plaatsen opt kanaal : lelievelden, bruggen, peilers en dergelijke. Ik heb door wat observatie en peilwerk een plateauke gevonden waar ik zo goed als al mene vis op vang.
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎