ik zoek ook nog

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • polenvisser
    Frequent aanwezig
    • 28-01-2011
    • 241
    • wichmond

    ik zoek ook nog

    Rene, bijna 40, te wichmond (nabij zutphen).

    Vis graag met vaste stok op de witvis, maar kan ook uit de voeten met feeder, match, bolo
    Af en toe ga ik op de karper, maar heb alleen de broodnodige zaken, dus geen afstandsbestuurbare voerboot, karpertent, dure piepers en zo
    Snoeken doe ik ook graag, zowel met kunstaas als slepend of statisch met doodaas.

    Zou heel graag iemand ontmoeten om mee te koppelen, maar kan me voorstellen dat eerst een kennismaking op zijn plaats is. Ook recreatief vissen is altijd welkom. Heb in verleden even stilgelegen met witvissen en doordat ik niet frequent kan vissen, wil ik graag het een en ander aan nieuwe technieken leren, zoals method.

    Ben vrijgezel, dus van een klagende echtgenote, dat ik ga vissen is niet aan de orde en ik kan dus elk vrij moment dat ik wil op pad

    een keer vissen? of wil je meer weten, stuur dan maar een berichtje.
  • JohnathanDoe
    Met enige kennis...
    • 15-07-2007
    • 275
    • antwerp centre

    #2
    hoi rene....ik heb afgelopen jaar redelijk gevangen met de method...vind ge vissen op een karperput leuk? hebt ge method materiaal?

    als je leuk vind wil ik best keer met je samen vissen ....vind altijd leuk om leuke mensen te leren kennen. ik zal me proper voorstellen per pm als ge geinteresseerd bent ok?..gr.

    Reageer

    • polenvisser
      Frequent aanwezig
      • 28-01-2011
      • 241
      • wichmond

      #3
      hoi Johnathan, Ik heb je een berichtje gestuurd.
      Dank voor je reactie.
      Rene.

      Reageer

      • renssss
        Komt net kijken
        • 31-08-2009
        • 97
        • Arnhem

        #4
        Hallo Polenvisser,


        Ik zou graag een keer met je willen vissen. Waar vis je wel eens in de omgeving van Overijssel? Zelf kan ik geen goed viswater vinden dus misschien weet jij wel een plekje. En kunnen we een keer feederen bijvoorbeeld?


        Groeten Rens

        Reageer

        • fisscherman
          Met enige kennis...
          • 23-03-2013
          • 381
          • apeldoorn

          #5
          ik kom uit apeldoorn,ben opzoek naar een vismaat,om hier in de omstreken mee te vissen.
          ik hoor het wel.
          gmcjean.

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎