Te zot voor woorden!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rob van Halteren
    Waslijnwerper
    • 03-04-2003
    • 192
    • Den Haag

    Te zot voor woorden!!!!!!!

    Wat ik op een ander karperforum aantref... :@ :@ :@

    Met pijl en boog op Karper jagen, hoe verzinnen ze het :@ :@ :@ :@



    Allemaal ff vertellen hoe we daar over denken zeker via onderstaand mailadres!!!!

    wildinfo@dnr.state.oh.us
    M.Vr.Gr.

    Rob

    Lets Go Fishing.nl
  • barbeeltje
    Sportvisser
    • 04-11-2004
    • 592
    • limburg..

    #2
    heb ze uitgenodigt om dat bij ons eens te komen voordoen(als mijn maten mee mogen komen kijken! )wordt lachen dan.
    En een paar amerikanen minder! !@#$ !@#$
    barbeel vissertje

    Reageer

    • warhead
      Specimen Hunter
      • 27-09-2003
      • 1496
      • haacht

      #3
      Das nogal besproken geweest op andere forums. Die Amerikanen weten gewoon niet beter, de mentaliteit is er ook anders. Ik keur het absoluut nie goed maja der zijn ook landen iets dichter in de buurt waar ze voort plezier een stier afmatten, beke me spiesen in koteren en dan doodsteken.
      Moest ik nu in de VS zijn opgegroeid, zou ik het misschien ook wel is proberen wie zal het zegge.

      Daarjuist iets ergers gezien op tv. Die domme fransozen die vis uitkieperden opt straat. In belgie bakten ze die ten minste en gaven ze ze gratis weg.
      om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
      trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

      Reageer

      • warhead
        Specimen Hunter
        • 27-09-2003
        • 1496
        • haacht

        #4
        Ah, als ge daarop reageert probeert dan beleefd uit te leggen hoe europeanen op karper vissen. Met onthaakmat enzo, catch en release. Want ik zie daar nogal veel rode smiley's. Denk als ge u kwaad maakt da ge der niks mee bereikt.
        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

        Reageer

        • barbeeltje
          Sportvisser
          • 04-11-2004
          • 592
          • limburg..

          #5
          nee dat helpt dan niet maar je geeft dan wel blijk van je frustratie
          barbeel vissertje

          Reageer

          • Slafes
            Sportvisser
            • 31-01-2003
            • 844
            • Leuven

            #6
            Volgens mij even wreed als vis vangen, en hem met een stomp voorwerp de kop in kloppen.

            Lijkt me eerder iets zoals jagen. Wij schieten toch ook fazant bvb?

            Zeker voor de feestdagen! :s
            http://www.wandelendetakken.be

            Reageer

            • Rob van Halteren
              Waslijnwerper
              • 03-04-2003
              • 192
              • Den Haag

              #7
              Er word op die site gesproken dat de gemiddelde beoefenaar op een middagje als snel zo'n 10 karpers weet te schieten, ik zie niet in wat dat voor nut heeft als je mischien nog niet de helft van zo'n vis wegkrijgt als maaltijd.

              Laat staan als je "geluk" hebt en er meer als 10 de dood injaagt, een echte jager dood alleen wat hij nodig heeft om in leven te blijven. Ik zie dit meer als een extreem onzinnige uiting van frustratie ten koste van het leven van een vis die waarschijnlijk toch grotendeels in de vuilnisbak beland.
              M.Vr.Gr.

              Rob

              Lets Go Fishing.nl

              Reageer

              • snoeker
                Frequent aanwezig
                • 25-11-2004
                • 127

                #8
                het zijn en blijven een bende onozelaars die amerikanen
                karpers schieten :@ :@ :headbanger: :boom: issedoff: :neenee: :neenee: waar verzinnen ze het :@

                Reageer

                • Henso
                  Met enige kennis...
                  • 14-12-2002
                  • 490
                  • Hoogezand

                  #9
                  !@#$ !@#$ Moi,

                  Kort maar krachtig.:

                  Ze mosten ze kielhalen, de dwazen om een mooie vis als karper met pijl en boog te bejagen.
                  Als het Indianen waren en ze doen het om dat moeders de vrouw ook moet eten, accoord, maar die tijd hebben wij allang achter ons gelaten.

                  Dat is ook de reden waarom ik niet meer op de vismarkt in Groningen kom.
                  Daar verkopen de idioten ook karper.
                  Nee karper gewoon vangen, meten, wegen op de foto en voorzichtig terug zetten.

                  Groetjes Henk


                  KANJER KAMPIOEN 2013
                  2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

                  Reageer

                  • Slafes
                    Sportvisser
                    • 31-01-2003
                    • 844
                    • Leuven

                    #10
                    Ok, ik ben jager, en ik schiet voor een poullier.

                    Ok, ik ben visser, ik vang 20 forellen, en filleer ze en stop ze in de diepvries.

                    Ok, ik ben karperjager met pijl en boog, schiet 10 karpers, en stop ze in de diepvries of verkoop ze verder aan een viswinkel.

                    Rob, je kan heus wat meer doen met die 10 vissen dan ze zelf opeten. Trouwens, het is ook niet geweten of die water krioelen van de karper, of ze daar eerder zeldzaam zijn. Op een gemiddelde kleine vijver hier zijn de bestanden niet dermate hoog dat je dit een week kan doen.

                    Meer nog, de karper op de foto is nu geen superspecimen, maar een karper van maar een paar jaartjes oud.

                    Ik ben 2 weken geleden naar Brussel geweest, naar de kerstmarkt. Daar zaten in een chineese winkel (in de vitrine dus) in een redelijk kleine aquarium een 25 graskarpers allemaal tegen het glas te happen. (Ik schat ze een kilo of 2 de karper.) Wel, die werden daar ook aangeboden om meteen gedood en opgegeten te worden.

                    Allez, het is niet omdat men hier karper eet dat dit een doodzonde is. Je kan dat zeggen voor elke vis die je dan vangt, en doodmaakt. Of denk je dat die zalm niet speciaal wordt gekweekt om op te eten? Zo zal men ook wel karper kweken/vangen, speciaal om op te eten hoor!
                    http://www.wandelendetakken.be

                    Reageer

                    • warhead
                      Specimen Hunter
                      • 27-09-2003
                      • 1496
                      • haacht

                      #11
                      Tis eigenlijk danzij die mense die karper ete da we 40-ers kunne vange.
                      om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                      trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                      Reageer

                      • barbeeltje
                        Sportvisser
                        • 04-11-2004
                        • 592
                        • limburg..

                        #12
                        En als dan de kleintjes allemaal zijn opgegeten,en de grote dood zijn wat dan?
                        Barbeel vissen met zijn alle!!! !@#$
                        barbeel vissertje

                        Reageer

                        • warhead
                          Specimen Hunter
                          • 27-09-2003
                          • 1496
                          • haacht

                          #13
                          Tsja das ons probleem nie he. Moete ze daar me me black bass beginne.
                          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                          Reageer

                          • Patrick Kip
                            Newbie
                            • 22-11-2004
                            • 6

                            #14
                            Vergeet niet dat op veel wateren in amerika karper als een plaag word gezien!

                            Daarbij wel te zeggen dat ze nu in amerika karpervissen nu ook als gewone hobby hebben uitgevonden....

                            Groet Patrick
                            Altijd wachtend op dat ene geluid uit mn delkim

                            Reageer

                            • minimus
                              Specimen Hunter
                              • 19-03-2003
                              • 1203
                              • Tilburg

                              #15
                              Misschien wat dichter bij huis protesteren. Bijna elke Fransman die een karper vangt tikt hem zijn koppie in. Als je als Nederlander of Belg zo'n vis terugzet zijn de ooooohs en ahhhhhs niet van de lucht. Volgens de Fransen is het dom om zoveel moeite te doen voor een vis en hem dan vervolgens terugzetten. Maar dat het de Fransen aan respect voor de natuur ontbreekt is inmiddels wel bekend. Ik zit ook in het weidevogelwereldje en wat wij hier aan nestbescherming doen, doen die Fransen wel teniet. Wat die aan weidevogels per jaar afknallen daar lusten de honden geen brok van. De Fransen en Oost-Europeanen staan het dichtst bij de natuur of liever het dichtst bij de Neandertalers. Volstrekt respectloos, wat zou de Franse tegenhanger van "catch en release" zijn want de volgende keer prepareer ik dan een T-shirt met die opdruk !!!
                              As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎