vismaatje gezocht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • rive voorn
    Newbie
    • 21-03-2012
    • 10
    • thorn

    vismaatje gezocht

    Hallo sportvis vrienden

    Ik ben eigenlijk op zoek naar gezeldschap aan de waterkant. Ik vis voornamelijk op witvis op een lekker rustig water of op het kanaal.
    Ik kom uit midden limburg en water en vis is hier genoeg maar mensen om gezellig mee aan het water te zitten zijn moeielijk te vangen.

    heb je zin om een saemn te vissen aarzel dan niet en laat het me weten.

    dan zitten we welicht binnenkort ergens aan het water.

    M.v.g Robert
  • JohnathanDoe
    Met enige kennis...
    • 15-07-2007
    • 275
    • antwerp centre

    #2
    Hoi Robert..misschien zin om binnenkort te gaan feederen? woon omgeving Nijmegen. via pb persoonlijke info verder?..

    ben je beginner of wedstrijdvisser? enigste 'vereiste' voor mijnzelf is vaak dat ik mijne auto naast mijne viststek wil plaatsen. waar zou je graag willen gaan vissen? hebt ge eigen vervoer en/of rijbewijs?
    ik hoor het wel...gr.

    Reageer

    • rive voorn
      Newbie
      • 21-03-2012
      • 10
      • thorn

      #3
      Hallo Johnathandoe

      Sorry voor mijn late reactie.

      Ik hoop dat je nog steeds wilt gaan vissen. Ik was me aan het bedenken om komende zaterdag te gaan vissen op het kannal in weert daar kun je prima met de wagen naast het water komen en heerlijk zitten.

      Mischien kunnen we dat samen doen lijkt me wel leuk. we kunnen ook ergens anders gaan als je dat liever hebt.

      Ik vis al heel wat jaren en ga dit jaar ook proberen wedstrijden te gaan vissen.


      Ik hoop nog iets van je te horen voor zaterdag.

      M.v.g Robert

      Reageer

      • rive voorn
        Newbie
        • 21-03-2012
        • 10
        • thorn

        #4
        Hallo Visvrienden,

        Het begint toch steeds meer te kriebelen om weer te gaan vissen. Maar met die sneeuw ben ik bang dat het hem voorlopig nog even niet wordt. En dacht met dit weer zit iedereen voor de pc op dit prachtige forum rond te neuzen.
        Dus doe ik maar weer eens een oproepje voor wat visvrienden.

        Ik zelf vis al heel wat jaren met vaste stok en sinds vorig jaar ook met de feeder.
        Lijkt het je leuk om eens samen te gaan dan hoor ik het graag.


        Want alleen aan de waterkant is ook maar alleen en hoe meer mensen hoe gezelliger he.

        lijkt het je wat wacht dan niet en laat je horen.

        M.v.g Robert

        Reageer

        • fisscherman
          Met enige kennis...
          • 23-03-2013
          • 381
          • apeldoorn

          #5
          hoy Rober
          ik woon in apeldoorn,ben ook op zoek naar een vismaat,let wel alleen vismaat.ik ga vaak vissen in ommen aan de vecht.,ik weet nit hoe ver het voor jouw is.
          jean.

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎