Welke loodvorm is het beste?!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • barbeeltje
    Sportvisser
    • 04-11-2004
    • 592
    • limburg..

    Welke loodvorm is het beste?!

    Welke loodvorm vind jij het beste?
    Of gebruik je het meeste,en het liefste ook nog waarom! :?
    Kogel/zip/munt/peer etc.

    Ik persoonlijk kogellood.
    Omdat je welke kant je ook optrekt(ivm prik systeem)onder elke hoek hetzelfde gewicht hebt!
    barbeel vissertje
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1496
    • haacht

    #2
    Kheb voor elke visserij een ander lood. Vanaf volgend seizoen gaan dat enkel nog wartelloden zijn, geen inline lood meer.
    Voor extreme afstanden ( uitvaren ) is dat de big gripper van Korda.
    Voor grote afstanden te werpen : het tournament casting lood van Korda, das aerodynamisch maar komt ook makkelijk mee uit de modder.
    Opt kanaal gebruik ik de gewone platte peren, die blijven mooi plat liggen op de bodem. Het laatste dat je wilt is een lood dat gaan rollen op de bodem.
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

    Reageer

    • Murdock vx66
      Frequent aanwezig
      • 17-10-2004
      • 179

      #3
      Ik gebruik ook enkel nog wartellood in combinatie met leadcore en ben er heel tevreden over. Waar ik nu vis altijd platte.

      Reageer

      • Rob van Halteren
        Waslijnwerper
        • 03-04-2003
        • 192
        • Den Haag

        #4
        Ik ben een nieuwe weg ingeslagen op loodgebied, van het merk Pallatrax kun je nu een goede loodvervanger krijgen in de vorm van Stenen/Kiezels die volgens de experts dressuurdoorbrekend zouden werken, maar eens uitproberen dus....niet geschoten is altijd mis
        M.Vr.Gr.

        Rob

        Lets Go Fishing.nl

        Reageer

        • warhead
          Specimen Hunter
          • 27-09-2003
          • 1496
          • haacht

          #5
          Die gaan dan nie gemakkelijk uitgooien denk ek.
          Die dingen zijn naart schijnt nog overdreven duur ook. Ik zou gewoon ne steen pakken uit het kanaal en der ne wartel tege plakke me secondenlijm.
          Ge kunt het altijd proberen maar ge blijft nog altijd met uwe rig zitten ook. Als ze da voelen me hun vin zijn ze nog altijd minder op hun gemak en daar kunt ge weinig aan doen.
          Moet ge ook al tussen de stenen vissen wilt da effect hebben. Alle eigenlijk is da puur gokken wa ik nu doe. Kweet natuurlijk nie wat diene vis allemaal doe onder water eer em het aas heeft opgepakt.
          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎