gestolen visspullen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • polenvisser
    Frequent aanwezig
    • 28-01-2011
    • 241
    • wichmond

    gestolen visspullen

    een maat van me, is veel van zijn karperspullen kwijt door diefstal. Uiteraard wordt er flink rondgekeken op allerlei hengelsportsites die een aangeboden topic hebben. De verwachtingen zijn niet al te hoog dat het terug komt.
    Ik vroeg me af, of er ervaringen zijn met mensen die ook hun hengelspullen door diefstal kwijt zijn geraakt, of door andere ervaringen (bijv. politiewerk o.i.d) die daardoor weten, wat er met gestolen hengelspullen gebeurt? Waar gaat het heen? Waar wordt het veelal te koop aangeboden? Hoe vaak komt het terug bij de oorspronkelijke eigenaar? Etc etc
    Elke tip, stukje advies is welkom.....
  • ErwinPhiAssen
    Sense and Simplicity
    • 13-03-2011
    • 667
    • Assen

    #2
    tja een tip...

    Gooi zoveel mogelijk informatie op het forum, en wellicht op karperwereld.
    Mss met foto's en uit gebreide informatie.
    Dan houden de meeste vissers wel een oogje in het zeil.....

    Op marktplaats, speurders, andere 2e hands sites en ook de aanbod pagina's van alle forums in de gaten houden..
    lets make things better

    Reageer

    • polenvisser
      Frequent aanwezig
      • 28-01-2011
      • 241
      • wichmond

      #3
      bedankt voor het meedenken Erwin. Dat is wat we ook doen. Waar ik voornamelijk benieuwd naar ben, om dat er toch met regelmaat spullen worden gestolen: Wat doen die gasten er voornamelijk mee. Is het voor handel, of voor eigen gebruik??? Ik hoorde vandaag dat er in mijn omgeving veel (voornamelijk karper) visspullen worden gestolen.... Ik blijf rondkijken en zal mijn maat de tip geven, om ook foto's te gebruiken bij de sites.
      Nogmaals dank Erwin!!!

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎