Vernieuwen van karperhengel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Murdock vx66
    Frequent aanwezig
    • 17-10-2004
    • 179

    Vernieuwen van karperhengel

    In het voorjaar zou ik drie nieuwe karperhengels willen aanschaffen, ik wil niet te duur gaan, max 150€ per hengel. Ik heb ondertussen al geleerd dat een goeie brainstorm op het forum mooie resultaten oplevert, dus, wat zouden jullie mij aanraden?
  • Rob van Halteren
    Waslijnwerper
    • 03-04-2003
    • 192
    • Den Haag

    #2
    ik heb zelf 3 stokken van Shimano, de catana wel te verstaan voor rond de € 100,- hele goeie stokkies van 2,5 lb

    mischien een tip om daar naar te kijken en ze eens ter hand te nemen
    M.Vr.Gr.

    Rob

    Lets Go Fishing.nl

    Reageer

    • barbeeltje
      Sportvisser
      • 04-11-2004
      • 592
      • limburg..

      #3
      Ga je met nylon of dyneema vissen?
      Op afstand of dichtbij?
      Obstakels?
      meesal ben ik tevreden over shimano of sportex!
      maar je moet bedenken dat geen enkele leverancier zich kan veroorloven om nog slechte hengels te bouwen!!
      Maar de garantie bij deze vond ik wel ok!
      barbeel vissertje

      Reageer

      • warhead
        Specimen Hunter
        • 27-09-2003
        • 1496
        • haacht

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Rob van Halteren

        ik heb zelf 3 stokken van Shimano, de catana wel te verstaan voor rond de € 100,- hele goeie stokkies van 2,5 lb

        mischien een tip om daar naar te kijken en ze eens ter hand te nemen
        Goei stokskes he. Kheb ook ne Catana. Wou er nen 2de bijkopen op de beurs maar die waren er nie. Ondertussen had Shimano ook al nieuwe Catana's op de markt gebracht dus dan zat ik toch met 2 verschillende stokken. Kheb dan maar de daiwa whiskers gekocht 2 3/4 pond. Goei stokken, plooien lekker en werpen ook goed. Ik vond mene catana wel iets te stug maar diene was wel 3 pond. Diene gaan ek nu gebruiken als spodrod.
        In dezelfde prijsklasse als de daiwa hebde de rangemaster van Fox. Ook rond de 100 euro.
        Als ge budget hebt tot 150 euro kunt ge onmogelijk slechte stokken kopen, misschien is de ethos van fox iets voor u.
        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

        Reageer

        • warhead
          Specimen Hunter
          • 27-09-2003
          • 1496
          • haacht

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door barbeeltje

          maar je moet bedenken dat geen enkele leverancier zich kan veroorloven om nog slechte hengels te bouwen!!
          Koopt in Kessel zo is van die weevers voor 50 euro of zo. Kende da 2 plus nen derde gratis. Emblem der op en 90 gramme werpe, denk nie dat die lang zullen meegaan...
          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

          Reageer

          • Rob van Halteren
            Waslijnwerper
            • 03-04-2003
            • 192
            • Den Haag

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door warhead

            Goei stokskes he. Kheb ook ne Catana. Wou er nen 2de bijkopen op de beurs maar die waren er nie. Ondertussen had Shimano ook al nieuwe Catana's op de markt gebracht dus dan zat ik toch met 2 verschillende stokken. Kheb dan maar de daiwa whiskers gekocht 2 3/4 pond. Goei stokken, plooien lekker en werpen ook goed. Ik vond mene catana wel iets te stug maar diene was wel 3 pond. Diene gaan ek nu gebruiken als spodrod.
            In dezelfde prijsklasse als de daiwa hebde de rangemaster van Fox. Ook rond de 100 euro.
            Als ge budget hebt tot 150 euro kunt ge onmogelijk slechte stokken kopen, misschien is de ethos van fox iets voor u.
            ik heb dus inderdaad de nieuwe versie van de Catana...machtig mooi slanke stok is dat,
            M.Vr.Gr.

            Rob

            Lets Go Fishing.nl

            Reageer

            • Murdock vx66
              Frequent aanwezig
              • 17-10-2004
              • 179

              #7
              BEdankt mannen, ik ga die Catana van Shimano zeker es van dichter bekijken.

              Reageer

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎