roltafel zonder deegspuit?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1496
    • haacht

    roltafel zonder deegspuit?

    Ik heb mij onlangs een roltafel aangeschaft omdat ik dacht dat dit sneller ging gaan. Niet dus. Zonder een deegspuit ben je precies nergens. Ik krijg altijd een gaatje in men boilies. Ik wist dat ze niet mooi rond gingen zijn als de diameter niet perfect was. Deze zou iets dunner moeten zijn dan de diameter van de roltafel. Maar ik krijg er met een gat in. Ben ook niet van zin om een deegspuit te kopen. Vind 37 euro overdreven. Misschien een siliconespuit ombouwen?? Iemand hier ervaring mee?
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez
  • klett
    Newbie
    • 01-06-2004
    • 3

    #2
    ik gebruikte een gewone siliconenspuit. Het vergt wat geduld voor je de goede mondopening hebt gevonden.
    tips :
    - alle restjes siliconen uithalen, proper maken en je eerste spuit deeg in de vuilnisbak gooien
    - mondopening is iets kleiner dan de diameter van de roltafel
    - deeg moet ietsje slapper zijn
    - de ideale manier om atrose te kweken...
    - het gaat veel beter met een siliconenspuit op perslucht. 8 kg blaast een ganse spuit op 20 seconden !!!
    - hoe groter de diameter van je roltafel hoe makkelijker het gaat om je deeg uit de spuit te krijgen of course

    Reageer

    • warhead
      Specimen Hunter
      • 27-09-2003
      • 1496
      • haacht

      #3
      Kheb ondertussen een spuit gevonden in de free-time. Is iets kleiner dan die van de viswinkel maar tis net hetzelfde principe. Kostte mij 7 euro. Kwist da ze geen 37 waard was.
      om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
      trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

      Reageer

      • Maikel
        Frequent aanwezig
        • 27-10-2004
        • 140
        • Roosendaal

        #4
        Even om te laten weten, een boilie spuit is nu in de aanbieding voor 12.50 incl. 3spuitkopjes.
        Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎