zeevismaat gezocht omgeving Hellevoetsluis

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • gerardN
    Newbie
    • 15-01-2013
    • 4
    • hellevoetsluis

    zeevismaat gezocht omgeving Hellevoetsluis

    Hallo sportvissers,
    Ik zoek een vismaatje voor zeevissen. Zowel voor de Zuidhollandse- en Zeeuwse kust (vanaf Hoek van Holland naar beneden) als ook op zee vanuit Stellendam of Neeltje Jans. Mijn vorige maat is helaas op 75 jarige leeftijd overleden. Ik ben 67 jaar, gehuwd, twee kinderen en pensionado. Van oorsprong was mijn beroep scheepsmachinist en werktuigbouwer. Ik heb alle tijd en woon in Hellevoetsluis. Bij voorkeur een vismaat uit mijn woonplaats of omgeving eiland Voorne Putten. Ben wel een beetje mooi weer visser. Heb de pest aan veel wind. Mijn favoriete visboot is de Valkyrie van Hoek uit Ouddorp. Prima boot en schipper. Kost wel een paar centen, maar dan,...etc.
  • gerardN
    Newbie
    • 15-01-2013
    • 4
    • hellevoetsluis

    #2
    Mijn website is: http://home.telfort.nl/gerardnijmeijer. Daarop is heel veel over mijn persoontje te lezen.
    vr.gr.
    GerardN

    Reageer

    • porbeagle
      Newbie
      • 12-10-2013
      • 2
      • aalsmeer

      #3
      visvakantie

      Oorspronkelijk geplaatst door gerardN
      Hallo sportvissers,
      Ik zoek een vismaatje voor zeevissen. Zowel voor de Zuidhollandse- en Zeeuwse kust (vanaf Hoek van Holland naar beneden) als ook op zee vanuit Stellendam of Neeltje Jans. Mijn vorige maat is helaas op 75 jarige leeftijd overleden. Ik ben 67 jaar, gehuwd, twee kinderen en pensionado. Van oorsprong was mijn beroep scheepsmachinist en werktuigbouwer. Ik heb alle tijd en woon in Hellevoetsluis. Bij voorkeur een vismaat uit mijn woonplaats of omgeving eiland Voorne Putten. Ben wel een beetje mooi weer visser. Heb de pest aan veel wind. Mijn favoriete visboot is de Valkyrie van Hoek uit Ouddorp. Prima boot en schipper. Kost wel een paar centen, maar dan,...etc.
      Beste Gerard,

      ben benieuwd of je zin hebt om mee te gaan met ons(2 vissers van 46 en 59 jaar)naar noord ierland.
      het gaat om 5 dagen zeevissen op o.a.skate en porbeagle.
      wij zijn al een keer eerder geweest en zeer de moeite waard.
      wij zouden graag in Juli gaan,dan zijn de porbeagles er ook.....en bovendien goed weer.
      eventueel materiaal hebben wij wel.

      hoor graag of je interesse hebt,
      robinvdmeer@caiway.nl

      gr. robin
      robinvdmeer@caiway.nl

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎