benodigdheden voor boillies te maken.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • stront aan den haak
    Newbie
    • 13-06-2004
    • 35

    benodigdheden voor boillies te maken.

    Meestal vis ik met mais op karper maar omdat die er veel word afgegete of erafvliegt zou ik willen beginnen met boilies te visse.IK ben er vrij zeker van dat men op lange termijn geld bespaart met zelf boilies te maken.En ge kunt zelf u smake kieze en ermee experimentere.Maar mijn vraag is nu:hoeveel kost een boilliespuit en boilietafel in de winkel?Kan ik daar al boilies me make of heb ek nog iets nodig ? Kzou wille beginne me een "goeikope"
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1498
    • haacht

    #2
    Kheb mijn deegspuit in de freetime gekocht. Merk krafftix. Koste mij 7 euro en half. Zelfde model dan die in de goudvoorn enkel 30 euro goedkoper en een klein beetje korter wat geen probleem is want er gaat juist mix in van 3 eitjes.
    Een grote roltafel moet je voor iets van een 12 euro kunnen kopen. Jammer dat er geen alternatief van bestaat in de DIY. Das ook teveel voor een beke geplooide plastic. Misschien 2de hands zoeken want kapot kan zoiets toch nie.
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

    Reageer

    • stront aan den haak
      Newbie
      • 13-06-2004
      • 35

      #3
      dus voor minder as 50 euro kan kik zelf boilies make ~0 ?? da had ek ni verwacht.As ge nog iets nodig hebt van materiaal vo boillies te make zegt mij da dan is.En iemand moet mij stap voor sta uitlegge hoe da ge boilies maakt.Ik heb het nog nooit gezien of gedaan dus echt tot in de details aub.Ook de ingredieënte plz.groete,bas

      Reageer

      • † Frederik de Belder
        [IN MEMORIAM] Kom maar ff voorbij
        • 13-01-2003
        • 5730
        • Niel (België)

        #4
        Zou het niet makkelijker zijn van je een boekje aan te schaffen over hoe men boillies maakt Bas?
        Zo duur zal dat nu ook weer niet zijn hé.
        En je zit bij de bron ook, op novabric zijn er vissers genoeg die zelf hun boillies maken, zij zullen je wel bijstaan met raad denk ik.
        Het is altijd het proberen waard, of niet soms.
        Groetjes Freddy

        ********************************
        * Teamlid "Dierenvriend" België *
        ********************************
        http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm

        http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm

        http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892

        Reageer

        • warhead
          Specimen Hunter
          • 27-09-2003
          • 1498
          • haacht

          #5
          Zijn internetsites genoeg waar je met foto's kan zien hoe het moet. In het begin maak je je mix beter zo eenvoudig mogelijk. Hoe meer je er maakt hoe gemakkelijker het zal gaan. Kan misschien dom zijn, maar begin eens met 1 eitje tegelijk om te zien wat het geeft. Ik gebruik er nu max 3 per keer.

          Begin met deel maisbloem, deel griesmeel en deel soyabloem. Das zowa de basis.
          Ik doe er nog een half deel polenta bij ook.
          Wil je dan een vismix, doe je der vismeel, trouvit, gemalen karperkorrels bij en eventueel vismeelflavour.
          Birdfood : cede, skr, robin red
          enzovoort
          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

          Reageer

          • stront aan den haak
            Newbie
            • 13-06-2004
            • 35

            #6
            jaja, ik ken een paar van die karpervissers.Ma kom ek me 50 euro toe voor da te kope?
            ik dacht da da in de 100 euro ging koste.Iemand zin om da bij mij thuis te kome make? kwoon in katelijne.

            Reageer

            • The Hunter
              Banned
              • 30-04-2004
              • 15

              #7
              verwijderd door moderator i.v.m. het overtreden van de forumregels.


              [Gewijzigd door Lex van den Ende op 07-18-04 at 02:11 AM]

              Reageer

              • The Hunter
                Banned
                • 30-04-2004
                • 15

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door The Hunter

                verwijderd door moderator i.v.m. het overtreden van de forumregels.

                [Gewijzigd door Lex van den Ende op 07-18-04 at 02:11 AM]
                wat is dit voor onzin.....stond nuttige informatie op voor deze topic ...maar jij halve zool maakt alleen reclame voor die *** hengelsportzaak waar je werkt....bovendien is die zaak nog es slecht ook

                Reageer

                • Lex van den Ende
                  Met enige kennis...
                  • 23-01-2003
                  • 402
                  • Tilburg

                  #9
                  Laat je eerst eens goed informeren voordat je ergens op reageert. Je weet niet wat voor werk ik doe en al helemaal niet waar, dus hou daar je mond over dicht. Jij kunt daar niet over oordelen.

                  Als je de forumregels goed gelezen hebt is het verboden om links te plaatsen. Dus is het geen onzin dat ik dat weghaal.

                  Ow ja in de forumregels staat ook dat er niet gescholden mag worden, dus ik zou het toch wel op prijs stellen als je dat even zou rechtzetten. Bedankt alvast.
                  Groeten,

                  Lex.

                  Reageer

                  • The Hunter
                    Banned
                    • 30-04-2004
                    • 15

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Lex van den Ende

                    Laat je eerst eens goed informeren voordat je ergens op reageert. Je weet niet wat voor werk ik doe en al helemaal niet waar, dus hou daar je mond over dicht. Jij kunt daar niet over oordelen.

                    Als je de forumregels goed gelezen hebt is het verboden om links te plaatsen. Dus is het geen onzin dat ik dat weghaal.

                    Ow ja in de forumregels staat ook dat er niet gescholden mag worden, dus ik zou het toch wel op prijs stellen als je dat even zou rechtzetten. Bedankt alvast.
                    ik zet het hierbij recht vriend...

                    Allemaal onzin die regels hier...als iemand een link plaats die rechtstreeks betrekking heeft op de topic dan mag deze gewoon geplaats worden naar mij mening, want hiermee help je andere forum bezoekers met het geven van de juiste informatie..... forums zijn naar mij mening bedoelt om het geven van informatie waarbij de ander forum ganger wat kan opsteken.....

                    mocht deze regel toch anders zijn hier dan moeten ze die persoon die deze regel bedacht heeft hier, rechtstreeks van de mount everest naar beneden gooien.



                    [Gewijzigd door The Hunter op 07-18-04 at 04:07 PM]

                    Reageer

                    • Vissport
                      Sportvisser
                      • 07-01-2004
                      • 756
                      • Maasbracht

                      #11
                      The Hunter

                      Op dit forum zijn inderdaad regels, en iedere nieuwe forum gebruiker moet de forum regels maar eens lezen, iets dat te weinig gedaan wordt. En excuses aan Lex zouden zeker aangebracht zijn. Lex heeft in een zaak gewerkt maar, voor zover ik weet werkt hij niet meer daar. Dus daar maak je weer al een blunder.
                      En zoals ieder forum gebruiker zal je je ook moeten aanpassen, bij meerdere uitlatingen kan je zelfs verwijderd worden, daar zal de forummanager dan over beslissen. Wees verstandig en denk hier goed over na.


                      [Gewijzigd door Vissport op 07-18-04 at 05:40 PM]
                      www.pa3gju.nl
                      Beste groeten.

                      Reageer

                      • Slafes
                        Sportvisser
                        • 31-01-2003
                        • 844
                        • Leuven

                        #12
                        Ik weet niet wat er in het bericht staat, maar als het echt tot betrekking van informatie had, dan heeft moderator Lex het helaas bij het foute einde,...

                        3. Het is niet toegestaan om in een topic of een reactie uitsluitend reklame te maken voor uw eigen homepage.
                        Dus geen berichten van: "Kom eens kijken naar mijn site" of "Mijn site heeft een update ondergaan".
                        Verwijzingen naar externe URLs mogen alleen, indien zij uw topic of reactie verduidelijken omdat er bijvoorbeeld op de gelinkte site een montage staat.

                        Dus, je mag wel degelijk een relevante link plaatsen, iets wat enkele moderators zelf niet eens weten... Ach ja, ze doen maar, ik vind het enggeestig als regels omgedraaid worden naar iets helemaal anders... De bedoeling is van geen reclame te maken, en dat is in zowel hier als in het witvisforum al meerdere malen verkeer geïnterpreteerd als: links mogen niet. Het is duidelijk dat hierover nooit fatsoenlijk is nagedacht, over het JUIST toepassen van deze regel.

                        Nederlands lezen en begrijpen is toch moeilijk, staat nergens in de regels dat links niet mogen....
                        http://www.wandelendetakken.be

                        Reageer

                        • Lex van den Ende
                          Met enige kennis...
                          • 23-01-2003
                          • 402
                          • Tilburg

                          #13
                          Ik wist dat jij hierover zou gaan zeiken Slafes.........Iedere andere moderator had het zonder problemen kunnen doen maar ja nu ben ik het he......

                          Zoals je zelf al zegt weet je niet wat er in dat bericht staat. Ik snap dan ook niet waar je je mee bemoeit.
                          Groeten,

                          Lex.

                          Reageer

                          • Slafes
                            Sportvisser
                            • 31-01-2003
                            • 844
                            • Leuven

                            #14
                            Lex, ik zou zo hoog van de toren niet blazen, en ter uwer informatie, zodig maar tegen uw "eigen" forumregels,... Zo laat je merken dat je als moderator na je vorige farce nog steeds niet zelf naar die regels wil gaan leven, meer nog, vraag eens aan Fredje, daar heb ik dezelfde uitleg ook al meermaals gedaan!

                            het is NOT DONE om linken te wissen die betrekking hebben tot het onderwerp, dit staat letterlijk in de forumregels! Lees ze zelf nog eens deftig na, en interpreteer ze eens anders! Zoals The Hunter het zelf schrijft, op den duur is het hier echt geen forum meer. Een forum dient om informatie uit te wisselen, en hoe kan dit zonder de veelal over het ganse internet veel gebruikte links? Zelfs als ik dit bericht typ, staat er bovenaan de optie om een link in te voeren... Ach ja, nutteloos dus.

                            /quote
                            Als je de forumregels goed gelezen hebt is het verboden om links te plaatsen. Dus is het geen onzin dat ik dat weghaal.
                            /unquote

                            Dit komt letterlijk uit jouw tekst! Met andere woorden, zelfs al met zo'n onzin te schrijven laat je zien dat je de eigen regels niet machtig bent!

                            Ik heb ook geschreven : als het echt tot betrekking van informatie had, dan heeft moderator Lex het helaas bij het foute einde. -> De poster van het bericht maakte anders wel heel duidelijk dat het blijkbaar niet zondigde tegen de forumregels!

                            Wanneer gaan een aantal onder ons eens beseffen dat rommelen in iemand zijn "misschien" waardevolle bericht meer ergernis opwekt dan het gewoon ter info te laten staan?

                            Alsook, dit kan afgehandeld worden per PM, ook iets wat jij weigert te gebruiken, omdat je liever iemand openlijk probeert te kleineren, dus door mij ook geen PM.
                            http://www.wandelendetakken.be

                            Reageer

                            • The Hunter
                              Banned
                              • 30-04-2004
                              • 15

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Lex van den Ende

                              Ik wist dat jij hierover zou gaan zeiken Slafes.........Iedere andere moderator had het zonder problemen kunnen doen maar ja nu ben ik het he......

                              Zoals je zelf al zegt weet je niet wat er in dat bericht staat. Ik snap dan ook niet waar je je mee bemoeit.
                              in mij posting stonden deze 2 urls van een site die niet van mij is en die ik toevallig tegenkwam, het leek me voor de desbetreffende persoon die deze topic had geopend wel relevante informatie, maar onze grote vriend lex de moderator dacht er anders over ....oordeel zelf beste vrienden op deze forum...voegen deze 2 urls iets toe aan deze topic of niet????





                              ik hoop u hiermede voldoende te hebben geinformeerd over de twist tussen mij persoontje en mij grote vriend de moderator alias hengelverkoper lex

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎