Met vaste stok op karper

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • oranje_smurf
    Newbie
    • 04-07-2004
    • 5

    Met vaste stok op karper

    Hallo ik ben Sander VErmeulen en ik ben 14 jaar oud ik vis al sinds mijn 6 jaar me een vaste stok .
    Eerst op forrel maar sinds 2003 ben ik bij een locale club op een vijver waar wedstrijden worden gehouden.
    De vissen die ik daar vng zijn meestel brasems, winden, voorns, kolbleien en karper van 2 a 3 kilo
    Maar mijn vraag is op de vijver zitte karper van 7 a 8 kilo en als ik beet krijg dan slaag ik aan en duik hij weg (de dobber) mijn rekker wordt dan bijna uit gerokke tot aan het water en dit weekend had ik bijna een karper van 7 kilo met vaste stok binne gehaald maar mij haak is los geschote.
    Dus kan iemand mij nu tips geve hoe ik het best zo'n karper binne haal zonder los te schiete of hake kwijt te spele ?

    Alvast bedankt voor jullie hulp

    Sander
    Als ze me missen ben ik gaan vissen !
  • witvisserfrank
    Newbie
    • 19-04-2004
    • 39

    #2
    Hey sander,

    Misschien kan je een aanpassing doen in je elastiek(systeem). Ik denk dat het het beste is als je elastiek in de eerste 3 delen van je hengel stopt. Veder denk ik dat je deze vraag beter op de witvis-afdeling van dit forum kan zetten omdat er daar zeker meer vaste-stok-vissers zijn dan bij onze karpervrienden.

    Veel suc6 met het vangen van die 7kilo+ vissen.
    je kan altijd meer vangen

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎