carp focus

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Hyperke
    Frequent aanwezig
    • 24-09-2003
    • 126

    carp focus

    hey zijn er mensen met een hengel van carp focus shopper 1 , heb deze namelijk
    is carp focus een goede merk ? hoe zit het met de gebruik ervan, kan je er ver mee gooien ? ervaringen please
    wat is het verschil tussen een TV en een microgolfoven ?

    -een lantaarnpaal want een koe eet gras
  • Hyperke
    Frequent aanwezig
    • 24-09-2003
    • 126

    #2
    geen reacties....... ik heb ondervonden dat karperhengels beter met kunstaas gooien
    wat is het verschil tussen een TV en een microgolfoven ?

    -een lantaarnpaal want een koe eet gras

    Reageer

    • kantvisser
      Bart Van Peborgh
      • 24-12-2002
      • 837
      • Koningskooikt

      #3
      Het enige dat ik over Carp focus kan zeggen dat het het huismerk is van Jannsenssport in Kessel, vroeger was dat Sir Patrick maar is nu van naam veranderd naar Carp Focus, over de kwaliteit in het algemeen kan ik zeggen dat deze zeer goed is en niet overdreven duur (zeker niet bij Janssens sport zelf) in andere winkels die dit verkopen weet ik niets over de prijs.
      Groeten van Kantvisser

      Bart Van Peborgh
      Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
      Koning 2004

      http://mokabe.be

      Reageer

      • jos
        Frequent aanwezig
        • 23-08-2003
        • 123

        #4
        vreemd is dat ik niets lees over het lood waar je mee wilt gaan werpen en werpen doe je niet effe zomaar.
        door verkeerd werpen kun jij je hengel gewoon simpel naar de sterren helpen, dat kan met iedere hengel trouwens.
        inderdaad het zijn hele goede hengels en de prijsklasse mag er ook wel zijn.
        ik heb er een tijd lang te leen gehad om deze hengel uit te proberen, maar deze hengel lag mij niet.

        als je een hengel koopt moet het gevoel goed zijn lekker in de hand liggen en een naam betekend weinig hoor, als ik soms bladen belees maakt iedere zaak op t gebied van hengels de beste hengels maar de mensen van tegenwoordig zijn merken geil wat ik hoor is nash en fox en weet ik t allemaal niet meer toen ik begon kreeg ik een bamboehengel van t merk timboetoeweetikveel, maar ik leerde er mee vissen en hoe als klein jochie in zijn korte broek.
        de tijden zijn veranderd en ook het materiaal en goed materiaal hoeft niet duur te zijn als het jouw gevoel goed doet en je vist er lekker mee dan is zo een hengel goed.

        mijn zoon is 13 jaar twee hengels en indentiek aan elkaar maar met hengel A vist hij heerlijk en hengel B staat altijd in de kast en dan heb je het over twee indentieke hengels!!!!!!!.

        voelt ie lekker in de hand en vis je er goed mee kijk dan niet naar het merk maar naar de visvangst op die hengel en zo wordt die hengel een topper.

        Reageer

        • warhead
          Specimen Hunter
          • 27-09-2003
          • 1496
          • haacht

          #5
          Ik heb op de beurs een onthaakmat en een schepnet gekocht van carpfocus. Kost superweinig. Over de stokken zelf kan ik niks zeggen maar ik weet wel dat je qualiteit betaalt. Hoeft daarom geen stukken van mensen te zijn.
          Ik heb zelf is in een tuincentrum een Sweeper gekocht van Arca. 2.5 pond 3.60m voor 29euro. Ik merk een duidelijk verschil met men Shimano, maar die Sweeper vangt ook. Het is maar hoe je het bekijkt.
          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

          Reageer

          • vinny
            Komt net kijken
            • 07-08-2003
            • 85

            #6
            de shopper 1 is de beste karperhengel die carp focus in zijn assortiment heeft
            vang ze ! ! ! ! !

            Reageer

            • Hyperke
              Frequent aanwezig
              • 24-09-2003
              • 126

              #7
              aha, blij dat te horen, ik heb ook trouwens zo'n schepnet van carp focus, lekker groot met kleine porienen
              wat is het verschil tussen een TV en een microgolfoven ?

              -een lantaarnpaal want een koe eet gras

              Reageer

              • Kapitein
                Banned
                • 20-02-2003
                • 40

                #8
                Carp focus is niet duur.
                Maar ik vind dat de kwaliteit dan ook niet alles is.
                Het is allemaal rommel die gemaakt is in één of ander aziatisch land door onderbetaalde mensen die lange uren moeten werken aan een hongerloon.

                zelf heb ik ooit eens een schepzak van Carp Focus gekocht en de steel brak bij de eertse vis die ik schepte ik ben dan zo snel mogelijk terug naar de winkel gereden en een nieuwe gevraagd.
                Ik mocht direct een nieuwe uitkiezen ik pakte er eentje die mij op zicht iets sterker leek.
                Maar wat gebeurde er toen: ik ging terug vissen en de schepzaksteel brak weeral.
                Toen ben razend kwaad terug gereden en heb de steel op de toonbank gesmeten en gezegd dat ze hun rommel van Carp Focus mochten houden.
                Ik ben naar een andere hengelsportzaak gereden en heb mij daar een nieuwe schepzaksteel gekocht van een ander merk en daar heb ik tot nu toe nog geen enkel probleem meer gehad.

                Reageer

                • warhead
                  Specimen Hunter
                  • 27-09-2003
                  • 1496
                  • haacht

                  #9
                  Da karperschepnet da lijkt mij toch een zeer degelijk. Snap nie hoe ge diene steel kunt breken. Als ge ne karper schept komt daar toch totaal genen druk op.
                  Ge moet uw gerief me liefde behandelen. Moest ik nu echt willen krijg ik alles kapot.
                  om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                  trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                  Reageer

                  • Hyperke
                    Frequent aanwezig
                    • 24-09-2003
                    • 126

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door warhead

                    Da karperschepnet da lijkt mij toch een zeer degelijk. Snap nie hoe ge diene steel kunt breken. Als ge ne karper schept komt daar toch totaal genen druk op.
                    Ge moet uw gerief me liefde behandelen. Moest ik nu echt willen krijg ik alles kapot.
                    ja idd, dat lijkt me ook erg stevig :?

                    wat is het verschil tussen een TV en een microgolfoven ?

                    -een lantaarnpaal want een koe eet gras

                    Reageer

                    • Kapitein
                      Banned
                      • 20-02-2003
                      • 40

                      #11
                      De eerste karper die ik schepte woog ocharme 3 kilo en de tweede 4 kilo daar mag een steel toch niet van breken.
                      En ik behandel mijn gerief zeker met liefde, mijn vorige schepzak heb ik 30 jaar gebruikt zonder stukken.
                      Ik heb die van Carp Focus gewoon gekocht om een grotere te hebben.
                      En als ge nog eens commentaar op mij hebt denk dan eerst twee keer na vooraleer ge mij de grond inboort.

                      Reageer

                      • Slafes
                        Sportvisser
                        • 31-01-2003
                        • 844
                        • Leuven

                        #12
                        Rustig Kapitein, daar was helemaal niets fout mee gezegd he,...

                        Denk dat men gewoon eens wil weten hoe je schept, een brasem van een kilo zal je steel niet doen afbreken, een karper van 3-4 kilo doet dat wel.... Geloof me een karpernet is gemaakt om met de steel bijna kaarsrecht naar boven de karper op te trekken. Doe je dat met de huidige schepnetten niet, dan breekt je steel gegarandeerd!

                        Heb er mijn schepnet al mee zien stukgaan, en op de vijver waar ik soms vis, ook al menig schepnet... !@#$
                        http://www.wandelendetakken.be

                        Reageer

                        • warhead
                          Specimen Hunter
                          • 27-09-2003
                          • 1496
                          • haacht

                          #13
                          Amai, der is er hier ene rap in zijn gat gebeten. Commentaar??? Vroeg mij gewoon af hoe diene steel kan breken.
                          Als ik ne karper uit het water haal dan neem ik da net vast bij de armen. Diene steel kan zo nooit van zen leven breken ook al is em gemaakt in een of ander aziatisch land.
                          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                          Reageer

                          • Hyperke
                            Frequent aanwezig
                            • 24-09-2003
                            • 126

                            #14


                            mijn schepnet , ineenschijfbare steel , kleine porien
                            wat is het verschil tussen een TV en een microgolfoven ?

                            -een lantaarnpaal want een koe eet gras

                            Reageer

                            • warhead
                              Specimen Hunter
                              • 27-09-2003
                              • 1496
                              • haacht

                              #15
                              Mijn net das nen enkele steel van 3.60m en een net met 2 armen da ge kunt inklappen. Gene vaste kader.
                              We zullen wel zien hoe lang het stand houdt.
                              om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                              trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎