wie heeft ervaring met deze dingen (karperspullen molens enz...)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • vissertje a,dam
    Newbie
    • 10-01-2004
    • 5

    wie heeft ervaring met deze dingen (karperspullen molens enz...)

    omdat ik een beginnend karper visser ben moet ik natuurlijk allees nog kopen hengels, molens (freerunners/baitrunners) nu wil ik wel bij hengels/molens/swingers/electronische beetmelders bijv 3 dezelfde vaak krijg je dan ook nog wat korting!

    deze HENGELS heb ik op het oog:

    Triton handbuild 12 ft per 3

    Volcarbon 2- delig met long distance greep 2.tot 3 lb

    Prijs:
    Euro 199.99 (3 hengels voor 200 dus )

    deze MOLENS :

    Titanium Runner 3 Halen 2 Betalen!!

    Met ultralock dual drag system, long cast alu spoel,zeer gevoelige gevechtsslip en anti twist lijnrol 300yds/30lbs normaal 79.99 nu 49.99 echt een topper!!

    Prijs:
    Euro 99.98 (dus 3 voor 100 )

    deze BEETMELDERS (elektronische/pieperkes)
    Striker LTI set

    Set van 3 beetmelders en soundbox en kabel in mooie koffer. Digitaal concept on off switch hi vis led met nagloei 20 sec. volume switch toon switch en sensitive switch. Heeft een helder geluid en dropback sound. Getest onder de natste omstandigheden. Van 159.99 nu 99.99 op=op

    Prijs:
    Euro 99.99 (dus 3 beetmelders +soundbox+koffertje+kabelen waterdicht!!)

    deze SWINGERS:

    Fox swinger micro yellow

    Prijs:
    Euro 12.50 (en dan 3x = 40 en dan neem ik dezelfde kleuren als de lampjes van me piepers die strikers dus )

    deze RODPOD:

    Agillia Rodpod RVS

    Alles verstelbaar ,uitschuifbaar eenvoudig op te klappen. Geheel RVS Met opbergfoudraal

    Prijs:
    Euro 59.99 en dan die zet erbij met buzzerbars enz...... ook rvs 18 euro

    bij elkaar is dat zown beetje 520 euro aangezien ik nog maar 14 ben wil ik het niet verder op laten lopen maar dat begrijpen jullie denk ik ook wel?!!

    ik hoop dat ik met deze dingen een beetje leuke keuzes maak?? als jullie iets op of aan te merken hebben hoor ik het HEEEELLLLL erg graag




    groeten en vangse
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1496
    • haacht

    #2
    Ik heb zo mijn twijfels over acties 3 halen 2 betalen. Zou goed nadenken want 500 euro is voor mij al veel geld.
    Ik zou zeker meer geld uitgeven aan de molens dan aan de stokken.
    Kan mijn setup geven als je daar iets mee bent.

    molens:
    2 daiwa's regal z. 4 kogellagers ongeveer 350 meter draad 30/00
    Ryobi technorunner. 4 kogellagers ook ongeveer 350 meter draad.
    Silstar baitfeeder eveneens 4 kogellagers kan ietsje minder draad op, heb deze als reserve.
    stokken:
    shimano catana 3.60 m 2.5 pond
    bifa centaur 3.60 m 2.5 pond
    bifa invader 3.60 m 1. 3/4 pond voor met de pen te vissen
    mylord plus van eurocasting 3.60 m 2. 3/4 pond voor het zwaardere werk
    optonics:
    boss en hammers knuckle head compleet waterdicht
    cipri, ook waterdicht
    ls striker: verzuipt in de regen
    rodpod: amiaud peche mini carpo staat als een huis. 3 poten kan niet omvallen dus
    schepnet, onthaakmat van carpfocus
    Je ziet ik hecht totaal geen belang aan hetzelfde materiaal. Al men molens hebben dezelfde inhaalsnelheid en men stokken zijn allemaal 3.60 meer heb ik niet nodig. Ik gebruik zelden meer dan 2 lijnen tegelijk. Mag trouwens niet meer op openbaar water.
    Als je 500 euro mag uitgeven zou ik zeker shimano's of daiwa's kopen. Ben er van overtuigd dat ze veel langer zullen meegaan. Over 10 jaar vis ik nog met hetzelfde gerief dat ik nu heb. Volledig van overtuigd.
    Strikers zullen wel ok zijn, eerst even checken of de printplaat beschermd is. Vraag maar in de winkel om ze open te doen. Stokken zullen ook wel ok zijn, maar die molens.... zou eerder voor 200 euro molens kopen en voor 100 euro stokken.
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎