REdacteurs/correspondenten gezocht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Gijs Nederlof
    Newbie
    • 01-02-2002
    • 23

    REdacteurs/correspondenten gezocht

    Redacteurs/correspondenten gezocht

    Wedstrijdvissen.nl bestaat nu ongeveer 3 jaar. Wat drie jaar geleden begon als grap is nu uitgegroeid tot 1 van de best bezochte websites in de hengelsportwereld.

    Naast de website zijn wij organisator van de competitie om de titel Wedstrijdvisser van het jaar en het Team van het Jaar.

    Onze doelstelling was en is nog steeds het promoten van de hengelsport en het wedstrijdvissen in het bijzonder.
    Wedstrijdvissen.nl beperkt zich daarom voornamelijk tot het wedstrijdvisgebeuren in zoet en zoutwater.

    Omdat wij meer willen dan alleen maar het promoten van de wedstrijdvissport zijn wij gestart met de voorbereidingen voor een online visblad.
    Deze website heeft als doelstelling om zoveel mogelijk nieuws te gaan brengen over de hengelsport in de volle breedte.
    Een soort Totalfishing maar dan completer en veel uitgebreider.

    Verder zijn we al een maand of vier in onderhandeling met een grote uitgever die samen met ons een hengelsportblad in de markt wil gaan plaatsen.
    Grondig marktonderzoek heeft uitgewezen dat er nog ruimte voldoende is voor een extra hengelsportblad. De huidige markt is groot genoeg voor een blad dat qua opzet en uitvoering met kop en schouders boven de reeds bestaande kan gaan uitsteken. Ook voor het blad zijn wij opzoek naar sportvissers die een redactionele bijdrage willen gaan leveren.

    Wie of wat zoeken wij:

    We zoeken naar actieve sportvissers met zijn/haar eigen specialiteit die het leuk vindt om over zijn of haar passie te schrijven.
    Of je nu karpervisser, roofvisser, witvisser, zoutvisser of vliegvisser maakt niet uit.

    Speciaal vissers die nog niet schrijven voor de bestaande bladen worden uitgenodigd om te reageren. Wij zijn ook op zoek naar kenners van het viswater in de eigen omgeving. Vis je al 20 jaar in hetzelfde water neem dan zeker even contact met ons op.

    Ben je fanatiek vliegvisser en reis je hier de hele wereld voor af en wil je vissend Nederland op de hoogte houden van je belevenissen neem contact met ons op.

    Als je geinteresseerd bent neem dan contact op met Gijs Nederlof van Wedstrijdvissen.nl.
    Dit kan via 06-18083088 of Stuur een mailtje naar info@wedstrijdvissen.nl

    Tot horens,

    Gijs Nederlof
    www.wedstrijdvissen.nl

  • Braakdraak
    Banned
    • 23-02-2003
    • 325

    #2
    Ooit las ik iets over jeugdvisser van het jaar in Zeewolde op jullie site. Gaat dat nog door? Ik lees daar niets meer over.

    Reageer

    • Gijs Nederlof
      Newbie
      • 01-02-2002
      • 23

      #3
      De Jeugdwedstrijdvisser van het Jaar aankondiging staat in de jeugdkalender op onze website

      Aankomende week wordt er beslist of deze doorgaat of niet.
      We hebben te maken met wat organisatorische hobbels.

      Visgroeten,

      Gijs Nederlof
      www.wedstrijdvissen.nl

      Reageer

      • Braakdraak
        Banned
        • 23-02-2003
        • 325

        #4
        Oki. Bedankt. Dan lees ik het wel weer verder.

        Reageer

        • jos
          Frequent aanwezig
          • 23-08-2003
          • 123

          #5
          hoi gijs,

          ik vis al jaren in mijn polder gebied rond zaandam en assendelft en weet je steeds meer nemen de spiegels het voortouw maar je hoort steeds minder over de wilde boerenkarper want die is in sommige ogen der karperaars maar een klein visje vergeleken bij die 20 en 40 ponders die in bladen staan omschreven en met een minimum aan dril aan de kant zijn gehaald, maar over die knokker die vechter hoor je weinig meer en wordt bijna bestempeld als underdog binnen de karpervisserij.
          maar als je ooit een tekst nodig hebt over dit fenomeen geef een gil en ach ik reis de wereld niet over om die knoerte te willen vangen ik hou het bij de polder en voor mij geldt gewoon regelmatig vissen het hele jaar door ipv in slaap vallen tijdens de winter, dus ach wat is fanatiekhet is een hobby en de karper zit diep in mijn hart.

          mvg

          jos

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎