Vissen in :Turkije, Iran, Turkmenistan, Oezbekistan, Kazachstan, Rusland en Mongolie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Luie
    Newbie
    • 10-06-2013
    • 1
    • loenersloot

    Vissen in :Turkije, Iran, Turkmenistan, Oezbekistan, Kazachstan, Rusland en Mongolie

    Hey Vissers

    Ik ga op auto vakantie met een paar vrienden naar Mongolië.
    Nu hou ik wel van vissen en wil ik weten wat voor voor vissen ik in die landen kan verwachten.
    ik neem me meerval set up mee dus dat moet wel goed komen.
    in Mongolië schijn je heel goed te kunnen vissen en er zwemmen ook nog erg zeldzame grote forellen rond. (weet ik van river monsters:P)

    bvd
  • The Frisian Viking
    NHSF Erelid
    • 27-06-2006
    • 5439
    • Feânwalden

    #2
    Ik ben er nog nooit geweest, dus van mij geen info

    Maar wens je een fijne reis toe
    Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

    ik knibbelje foar gjin ien

    The Frisian Viking

    Reageer

    • Quido
      pink floyd
      • 30-10-2007
      • 1509
      • Winschoten

      #3
      Ik wens je ook een goede reis toe en ik ben benieuwd wat je allemaal gaat vangen. Laat je dat nog even weten?
      groeten quido


      http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

      Reageer

      • *thomas*
        Newbie
        • 31-05-2009
        • 38
        • Vilvoorde

        #4
        Hoi,

        Gewoon een tip, verwacht niet om monsters te vangen, de kans dat dat gebeurt is immers klein, tenzij je je enkele weken focust op enkele wateren en enkele vissoorten.

        Ik zou zelf voor een heavy feeder opteren (liefst eentje die je op 3,60m en 4,20m kan vissen met een tussenstuk). Neem een eentje die niet al te stug is. Eventueel een extra karperstok (2,75 lbs).

        Als molen liefst eentje die zich al heeft bewezen (en dus vaak een iets duurder model). 4000 maat is geen slechte keuze lijkt me. Bairunner kan, maar hoeft nier perse. Enkele reservespoelen zijn net zo handig en zet op elk dan een verschillende hoofdlijndikte.

        Eindmateriaal: keuzes maken, maar zeul geen honderden haken, loodjes en dobbers mee. Vergeet ook niet dat je de vis veilig moet kunnen landen.

        Veel plezier!

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎