Klein Wereldje

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • rigman
    Newbie
    • 20-03-2003
    • 10

    Klein Wereldje

    Ben vandaag 20 maart voor het eerst hier omdat ik niet eerder de behoefte heb gehad om hier eens te kijken....

    Maar als ik het zo eens bekijk zie ik dat ik hier veel dezelfde mensen tegenkom als elders op de vele andere boards, het bewijst mij dat dit maar een klein wereldje is, en niet zoveel nieuws onder de zon brengt. Het zijn over het algemeen altijd dezelfde die wat te ******en op het één of het andere, het enige wat ze hebben is het achter hun hengeltjes zitten en daar zitten ze dan weer te bekokstoven wat ze kunnen doen op het één of andere board om mensen te .......(vul zelf maar in).
    :notsure:
  • jos.holl

    #2
    Lang achter die hengel gezeten zeker?

    Jos

    Reageer

    • rigman
      Newbie
      • 20-03-2003
      • 10

      #3
      Dom Dom Dom ik had het wel verwacht een dergelijke reactie, maar ja de reactie van Jos zegt meer over hem dan over mij

      Reageer

      • rudy vis
        sportvisser
        • 01-02-2003
        • 656
        • merelbeke

        #4
        MIJNHEER rigman niemand zegt dat ge u in dit forum moet aan melden,gefrustreerd manneke

        Reageer

        • Henso
          Met enige kennis...
          • 14-12-2002
          • 490
          • Hoogezand

          #5
          Moi Rigman,

          Het is inderdaad een klein wereldje wat op anders-
          mans vragen of opmerkingen reageerd, maar persoonlijk ben ik altijd blij als ik raad van wie of wat krijg als ik eens een keer met een hengelsport probleem zit.
          Bovendien niet alleen het aktief vissen brengt plezier maar ook het pasieve bezig zijn met een hobby brengt veel mensen een hoop lol.
          Zelf ben ik in meer of mindere mate al een aantal weken bezig met snoeren klaarmaken, hengels nakijken, boillies draaien etc. en niet te vergeten internetten en dat bevalt mij goed.
          Als wij straks weer druk aan het vissen zijn kunnen we niet slap ouwehoeren dus doen wij dat nu.
          Als je vandaag of morgen nog gaat vissen, veel sukses.
          Groetjes, Henso.

          Groetjes Henk


          KANJER KAMPIOEN 2013
          2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

          Reageer

          • rigman
            Newbie
            • 20-03-2003
            • 10

            #6
            Ik zal proberen uit te leggen wat ik bedoel omdat er anders verkeerde dingen geintrepeteerd worden
            1. Er is absoluut niets mis met dit board.. Hoe meer van dit soort hoe beter
            2. En Rudy Vis ik ben zeker niet gefrustreerd in tegen deel zelfs maar wat ik bedoel is dat je altijd dezelfde mensen overal tegenkom die aan andere aan het afzeiken zijn en dat was wat mij het eerste opviel toen ik hier een topic zat te lezen en zonder de naam te hebben gelezen mij al duidelijk wie het geschreven had....
            oh:
            Ik ga er maar vanuit dat je het zo niet had begrepen..!!!

            Henso ook ik wens jou veel suc6 bij het vissen en slap ouwehoeren doe ik het hele jaar door ook tijdens het vissen...

            Reageer

            • Frederik
              Specimen Hunter
              • 05-01-2005
              • 1734

              #7
              Het beste is van nooit in raadsel te praten, altijd recht voor de raap zo kunnen er geen misverstanden onstaan succes Rigman.

              Reageer

              • jos.holl

                #8
                Ik vind het wel jammer dat zulke forumleden je niet is op de chat tegenkomt dan kun je is even goed in discussie gaan.
                Tegelijk als je er mee stopt is alles ook weer verdwenen van het scherm.

                Jos

                Reageer

                • HPE
                  Newbie
                  • 14-12-2002
                  • 44

                  #9
                  Heren

                  Nu heb ik wel eens op een ander board gediscussieerd met Rigman alias dhr. J. Witter.
                  Hij is gewoon geen ster in het uitleggen van bepaalde zaken, laat staan dat hij goed kan lezen.

                  met ongeschoolde groet

                  HPE

                  HPE

                  Reageer

                  • rigman
                    Newbie
                    • 20-03-2003
                    • 10

                    #10
                    Beste Hans Peter

                    Ga je mij nu verwijten dat je op het carpboard geblokt bent, door op deze manier te reageren zegt mijn inziens meer over jou dan over mij, maar voor iedereen, deze heer was dus degene die ik bedoelde met mijn posting.
                    En deze heer is dus ook van Het Carpboard af omdat deze heer mensen beledigt en schoffeert, tussen twee haakjes Hans Peter van Ee je hoeft niet te proberen om mij te gaan bedreigen want dat zal bij mij geen enkele indruk maken..

                    Met zeer vriendelijke groeten

                    Jan Witter (alias Rigman)

                    Reageer

                    • jos.holl

                      #11
                      Ik kan er met mijn verstand niet bij dat jullie telkens persoonlijk moeten reageren.
                      Schijnbaar heeft men daar plezier in.
                      Dan adviseer ik toch om is te kijken op de poletieke forums.
                      Daar kun je je lol op.
                      Onverstelbaar kinderachtig.
                      Bas zal het niet zeggen en anderen misschien ook niet daarom doe ik het maar.
                      Is het een tijdje leuk geweest begint het GEOUWEHOER weer.
                      Ik hoop dat van jullie nu direct de pc in rook opgaat dan kunnen wij hier weer gezellig door gaan.

                      Jos

                      Reageer

                      • HPE
                        Newbie
                        • 14-12-2002
                        • 44

                        #12
                        Jan

                        Bemoei je niet met zaken waar jij geen weet van hebt, de blokkade is geen probleem, want ik had al aangekondigd dat ik niet meer zou posten op een board waarvan 1 der webmaster niet helemaal zuiver is.
                        Daarbij is het blijkbaar zo dat jij ook deel uit maakt van de zichzelf-proflierende vrienden club die er zit.
                        Als een no-name op een betaalwater vist gaat hij op de strontkar, als een publiek bekende karpervisser op een betaalwater vist dan is dat oke.
                        Jammer dat veel mensen zo hypocriet zijn.
                        En jouw bedreigen, dat heb geen nut Jan want je zou absoluut geen partij voor mij zijn.

                        Kijk als iemand gaat zeggen dat ik niet meer mag en kan vissen op mijn thuiswater dan wordt ik pislink en dat is mijn goed recht.
                        Nu zijn mails vertrouwelijk maar reken maar dat er een paar niet lekker meer in hun vel zitten omdat hun leugens zijn achterhaald.

                        Dus Jan jouw eerste posting was persoonlijk aan mij gericht, ik dacht al zoiets.
                        Nogmaals jij hoeft niet te lezen wat ik post.
                        En als je enige intelligentie bezat dan stopte jij met karpervissen.
                        Want zeg nu zelf een sport waar jij je bij zou moeten inspannen zou je gezondheid zoveel beter doen.

                        met topfitte groet

                        HPE
                        HPE

                        Reageer

                        • HPE
                          Newbie
                          • 14-12-2002
                          • 44

                          #13
                          Ohwja een excuus voor deze onderbreking maar het lijkt me wel duidelijk dat dhr. Jan Witter alias Rigman hier op uit was.

                          met excuserende groet

                          HPE

                          p.s Rigman je kan posten wat je wil een volgende reactie kan je vergeten.
                          HPE

                          Reageer

                          • RednajT

                            #14
                            HPE jij bent de meest misselijke makende *** karpervissertje die er rond loopt. Jij bent rijp voor het gekkenhuis en zelfs daar zullen ze je niet in behandeling willen nemen.

                            geen enkele reactie van jou op een forum heeft ooit met karpervissen te maken. Jij bent zo een tiepische randfiguur in het karpervissen die vol frustraties zit in zijn ***leventje..fuck you en plaats nooit meer een bericht meer op een board of ga bij henk ter maat in zijn hol zitten achterlijke ***

                            Reageer

                            • Henk
                              Komt net kijken
                              • 14-12-2002
                              • 56

                              #15
                              Hoezo klein wereldje??

                              Sportieve groeten Henk

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎