topics!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • peter postema
    Newbie
    • 01-01-2003
    • 20

    topics!!!

    Heren,
    Zoals U allen bemerkt worden een hoop topics binnen no time op slot gezet daar er blijkbaar mensen zijn die hun virtuele scheldpartijen op dit forum willen uitvechten.

    Als men in de toekomst dit soort ongein gewoon via priveberichten desnoods mail uitvecht dan zullen er een hoop medegebruikers + forummanagers U zeer dankbaar zijn.

    Reacties betreffende schuldvragen is mijn inziens niet noodzakelijk daar dit niet relevant is.

    Ik hoop dat men vanaf heden de discussies op nette wijze en onderbouwd weer kan geven zonder zich op een wijze op te stellen die ten opzichte van medegebruikers vrij a-sociaal is te noemen.

    Misschien kan een topic die gevoerd wordt door mensen eens worden afgewerkt zonder dat hij binnen no-time wordt afgesloten.

    hopende op Uw medewerking en met vriendelijk groet,
    Peter



    [Gewijzigd door peter postema op zaterdag 1 maart 2003 @ 07:44]
    Michelle Kolsteeg
  • De schrik voor de vis

    #2
    Volgens mij is het beter om met het IP adres net zo als bij chatten een BAN te geven.

    Eerste BAN een DAG
    Tweede BAN een WEEK
    Derde BAN voor ALTIJD

    Wie maakt me helemaal niet uit. Onbehoorlijk gedrag opduvelen klaar.

    Reageer

    • rudy vis
      sportvisser
      • 01-02-2003
      • 656
      • merelbeke

      #3
      Ik geef de schrik van de vis gelijk .Dat gezever heeft al lang genoeg geduurd.

      Reageer

      • peter postema
        Newbie
        • 01-01-2003
        • 20

        #4
        Misschien wel een optie, maar wat nu als men een dynamische ip heeft en deze dus geregeld wordt vernaderd ?

        dan gaat het hele verhaal helaas niet op.

        mvg,
        peter
        Michelle Kolsteeg

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎