De door ChrisN gevraagde vetlap vis uit zuidafrika.....kijk en oordeel zelf,,,weegt deze vis niet zwaarder dan 78 pond???

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Tjander Meddocks

    De door ChrisN gevraagde vetlap vis uit zuidafrika.....kijk en oordeel zelf,,,weegt deze vis niet zwaarder dan 78 pond???

    aangezien ChrisN in een vorige topic maar bleef zeuren over de door mij nooit gevangen vetlap uit afrika, heb ik de foto eindelijk maar gepubliceerd....ik wil natuurlijk wel serieus genomen worden door heel de nederlandse karperwereld want dalijk sta ik in mij hempie....neem een kijkje...en zeg nou zelf weegt deze vis zwaarder dan 78 pond??

    http://members.rott.chello.nl/tmarapengopie/supervissie.htm



    foto is weer geplaats op zondag 19-01-2003

    [Gewijzigd door Tjander Meddocks op zaterdag 18 januari 2003 @ 11:16][/size]


    [Gewijzigd door Tjander Meddocks op zondag 19 januari 2003 @ 12:02]
  • ChrisN
    Newbie
    • 29-12-2002
    • 8

    #2
    Hoi Tjander

    Je hebt mijn bericht niet zo goed gelezen geloof ik. Ik bleef niet zeuren om die foto, maar ik vroeg er 1 keer om.
    Na het plaatsen van deze foto door jou, en niet het door ons allemaal zo graag geziene, en gevraagde wereldrecord, begin ik nu eindelijk toch wel een klein beetje aan je geloofwaardigheid te twijfelen. Is dat vreemd, of hebben meer mensen dat?

    Groeten, vriend ChrisN

    Reageer

    • Tjander Meddocks

      #3
      ChrisN jij bent een beetje traag van begrip geloof ik.......Ik heb niemand never nooit op internet gevraagd of ik nou geloofwaardig ben of niet...dat zal me een echt een worst zijn..als ik op internet geloofwaardig en belangrijk had willen overkomen dan moet ik berichten plaatsen op forums zoals kees ouwehand en aart lokhorst dan doen....ik moet altijd keihard lachen als ik die berichten van die twee lees ......lekker belangrijk dat karpervissen....er zijn voor mij dingen in het leven die 10000000000000 keer zo belangrijk als karpervissen...dus als jij mij of wie dan ook niet geloofwaardig vindt, dan zal mij dat echt een zorg zijn......bovendien als jij de humor van die foto niet inziet ben jij echt volgens mij een echte zuurpruim in het echte leven....karpervissen is voor mij altijd een hobby geweest waar ik me nooit druk heb hoeven maken....het gaat mij makkelijk af mischien daarom.....

      als ik naar andere mensen kijk die ook aan karpervissen doen en die niks anders meer in het leven zien als een vis die toevallig zijn rondjes zwemt in het water ...dan vindt ik dat wel droevig dat je een vis als belangrijkste onderdeel in je leven ziet....maar iedereen zijn hobbies zal ik maar zeggen.

      Reageer

      • ChrisN
        Newbie
        • 29-12-2002
        • 8

        #4
        Hoi Tjander

        Nee hoor, ik ben niet traag van begrip...redelijk snel zelfs. Kijk, ik zeg ook niet dat jij ooit aan iemand hebt gevraagd of je geloofwaardig bent. Ik zeg alleen dat IK een beetje aan je geloofwaardigheid twijffel. Dat is alles. Mischien helpt het als je mijn postings gewoon normaal leest.

        Ik zie de humor van de foto best wel in hoor. Echt. Ik ben dan ook absoluut geen zuurpruim in het leven, maar een echte lolbroek. Ik zou echter na deze grap, waar ik hartelijk om heb moeten lachen, toch wel ook graag die foto van het wereldrecord alsnog willen zien. Nog steeds uit nieuwsgierigheid hoor. Kan dat niet alsnog geregeld worden? Al doe je het alleen maar voor mij.

        Tja...de één vindt karpervissen belangrijker dan een ander. Ik ken mensen die wakker liggen na voetbalwedstrijden, en ik lig wakker van karpervissen. Dat kan, dat is ieders goed recht...en als ik, of wie dan ook dat een plezierige manier van leven vindt, dan is er niets aan de hand.

        Groeten, vriend ChrisN

        Reageer

        • Peppies van Nederland
          Newbie
          • 11-01-2003
          • 9

          #5
          Tjander is gewoon gefrustreerd omdat hij nooit goed gevangen heeft. Zoals bij zoveel fantasten is zijn fantasie zo groot dat hij zichzelf geloofd. Er bestaan geen foto's van Tjander met door hem gevangen karper, laat staan grote karper.
          Hij zegt dat karpervissen niet belangrijk voor hem is. Is het ook niet als je langzamerhand door alle karpervissers uitgekotst wordt.
          Wij kunnen ons echter niet voorstellen dat hij welkom is bij een teamsport. Wie moet zo'n frustie nou hebben. Gelukkig is er dan nog internet waarop hij al zijn frustraties kwijt kan.
          Chris wij snappen niet dat je nog met hem discussieerd, gewoon afvoeren die gozer.

          Reageer

          • robson
            Banned
            • 30-12-2002
            • 289

            #6
            tjander ben jij dan dat blondje dat met dat visje op haar schoot zit ???
            welke foto ???

            Reageer

            • Tjander Meddocks

              #7
              peppie ik zou als ik jou was wat meer tijd aan je huiswerk besteden i.p.v.onzinnige berichten op dit forum te plaatsen, mijn neefje van vier kan al beter Nederlands schrijven als jij...bovendien is je vocabulaire en je woordenschat erg matig....eerst je diploma halen dan karpervissen..... anders kan je dalijk heel je leven vakkenvullen bij de c1000, als ze jouw daar al willen hebben met zo een vocabulaire en lage intelligentie……en karpervissen is een dure hobby……dus mij tip van de dag voor jou peppie: eerst jezelf bijscholen, zodat je intelligentie wat groter wordt….anders krijg je dalijk ook al geen meisje……..want die hoeven geen vakkenvullers van de c1000

              Reageer

              • jos.holl

                #8
                waar zijn wij nou helemaal mee bezig?
                wie bijt er beste?
                de vis?
                of de visser?
                heb meedeleiden met de vis?
                of met de visser?

                Reageer

                • Mc.Queen
                  Sportvisser
                  • 19-09-2003
                  • 577

                  #9
                  Hallo,
                  Ik ben het eigenlijk eens met Jos,
                  waar zijn we in godsnaam eigenlijk mee bezig!!!
                  Greetings Mc.Queen!!!
                  Tot volgende Maandag!!!

                  Reageer

                  • ChrisN
                    Newbie
                    • 29-12-2002
                    • 8

                    #10
                    Euhmm, Hoi Tjander

                    Na een grondige analyse van zowel de posting van Peppies en de reactie op Peppies in je laatste posting, is gebleken dat jij exact 3x zoveel spellingsfouten hebt gemaakt, en dat Peppie's zinnen stukken leesbaarder zijn door beter gebruik van leestekens en betere opbouw van zinnen. Bovendien heeft Peppies geen enkele grammatica-fout, en jij welgeteld twee.

                    Groeten ChrisN

                    Reageer

                    • jos.holl

                      #11
                      wat heeft dat nou met vissen te maken ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????

                      Reageer

                      • robson
                        Banned
                        • 30-12-2002
                        • 289

                        #12
                        lol dit is gewoon om te gieren ..."volwassen mens" noemen ze dat of het, tegenwoordig !!!


                        [Gewijzigd door robson op woensdag 15 januari 2003 @ 19:40]

                        Reageer

                        • Tjander Meddocks

                          #13
                          chrisN jij heb zeker ook je lagere school diploma net gehaald.....misschien dat jij ook gramaticale bijles nodig heb....om te zien wat nou fout en goed is???

                          Reageer

                          • ChrisN
                            Newbie
                            • 29-12-2002
                            • 8

                            #14
                            Hoi Tjander

                            Punt A: Op de lagere school krijg je geen diploma.
                            Punt B: Over grammatica gesproken, het is "misschien dat jij ook gramaticale bijles nodig hebt" met een T!

                            Groeten, ChrisN

                            Reageer

                            • Peppies van Nederland
                              Newbie
                              • 11-01-2003
                              • 9

                              #15
                              Ja ja Chris, zo zie je maar dat de fantaserende Karperprofessor Tjander denkt dat hij alles weet.
                              Eigenlijk wel zielig voor hem dat hij niet begrijpt dat als hij zo graag bij de beroemde karpervissers wil horen, hij op deze domme manier geen roem zal oogsten.

                              Peppies van Nederland.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎