Is dit de vis van Joop Butselaar uit nieuwkoop??

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Tjander Meddocks

    Is dit de vis van Joop Butselaar uit nieuwkoop??

    Natuurlijk zal ik wel weer de nodige kritiek krijgen maar dat ben ik inmiddels al gewend....en nutuurlijk zullen mensen wel weer gaan roepen dat ik reclame maak voor me site, maar die is door iedereen die op dit forum komt al bekend
    Ik had graag die fotos graag op deze forum geplaats maar dat is helaas onmogelijk

    neem een kijkje op deze url en oordeel zelf lijken deze vissen op elkaar of niet?? ik had alleen cola op.....en bas je hoef niet over de rooie te gaan......

    http://members.rott.chello.nl/[knip]/vraag.htm

    ik twijfel heel erg of ik wel op het knopje onderwerp plaatsen moet drukken...maar wat the hell......
    Aangepast door Forummanager; 06-08-2018, 19:50. Reden: Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming
  • Tjander Meddocks

    #2
    ik ben er gewoon 100 procent zeker van, ik heb de foto zelfs aan een paar engelse karpervissers laten zien en die twijfelde ook niet.

    deze vis zwemt zijn rondjes niet meer in nederland rond helass, of moet ik er echt helemaal naast zitten maar dan ben ik niet de enige.

    Reageer

    • Tjander Meddocks

      #3
      het was allemaal 1 grote misverstand, de pagina is dan ook verwijderd

      Reageer

      • Peppies van Nederland
        Newbie
        • 11-01-2003
        • 9

        #4
        Tjonge jonge [...], dat je dat nog niet eens gezien had als beste karperkenner van het continent.
        Wij hadden het allang al door.

        Peppies van Nederland


        [Gewijzigd door Peppies van Nederland op zaterdag 11 januari 2003 @ 18:23]
        Aangepast door Forummanager; 27-11-2017, 15:32. Reden: Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming

        Reageer

        • Henk
          Komt net kijken
          • 14-12-2002
          • 56

          #5
          Hallo Peppies,

          Hij/het is allemaal 1 groot Misverstand!?
          1oo% zeker zelfs tot in Engeland!!!
          Een paar Engelsen? en die twijfelde ook al niet?

          Wel goed lezen Peppies van Nederland gniffel gn ggn

          Sportieve gn Henk


          [Gewijzigd door Henk op zaterdag 11 januari 2003 @ 18:45]

          Reageer

          • Tjander Meddocks

            #6
            oja peppie en kokkie (henk mislukte 35procent norm) jij had het al door vanaf het eerste moment??? niemand had die foto ooit in nederland gezien ....als jij het al door had vertel ons dan ook waar die karper is gevangen? want als jij dat niet weet klets je gewoon lariekoek en volgens mij heb je die foto helemaal never gezien...

            bovendien heb ik die fotoos om diverse problemen te voorkomen verwijderd....dus blaf maar es lekker door peppie en kokkie....

            Reageer

            • HPE
              Newbie
              • 14-12-2002
              • 44

              #7
              Vincent

              Op zeker was jij op grote problemen gestuit want die foto's van Joop Butselaar had jij dus gejat van karpervoer.cjb.net.
              Zeker nooit gehoord van Copyright ...

              Er zijn trouwens meer zaken op jouw site die ergens anders vandaan komen.
              aangezien dat niet kan en ik nogal nieuwsgierig ben naar wie jij eigenlijk bent,
              heb ik vanmiddag een aantal zaken in gang gezet om daar achter te komen.
              Voorlopig geef ik jouw vanaf nu de naam Vincent.

              met zoekende groet

              HPE
              HPE

              Reageer

              • Peppies van Nederland
                Newbie
                • 11-01-2003
                • 9

                #8
                Ach die foto's hebben dan maar even op site gestaan, maar toch voldoende lang om door de door jou verguisde peppies gezien te worden.
                Goh wat hebben we gelachen om de karperprofessor Tjander. (Dat hij uit Rotterdam komt geeft hem nog niet het recht om net zo grappig te zijn als Andre van Duin).
                Dat hij met zulke foto's een van de rechterzijde en een van de linkerzijde schuin van voren zo'n feit wilde fantaseren.
                De lijnen van de kop.... had Tjander het over.

                Tjander wij wachten op de volgende humoristische proza van jou.

                Peppies van Nederland

                Reageer

                • Peppies van Nederland
                  Newbie
                  • 11-01-2003
                  • 9

                  #9
                  Nou HPE nu hoef je alleen nog even de telefoongids te raadplegen om de exacte adresgegevens van "Vincent" te achterhalen.

                  Met speurende groet.

                  Namens alle Peppies die onze anti-vriend Tjander Marpengopie via de diverse fora gemaakt heeft.

                  Reageer

                  • Tjander Meddocks

                    #10
                    Verwijderd

                    [Gewijzigd door Tjander Meddocks op zaterdag 18 januari 2003 @ 17:40]

                    Reageer

                    • Tjander Meddocks

                      #11
                      doeiiiiiiiiiiii

                      Reageer

                      • HPE
                        Newbie
                        • 14-12-2002
                        • 44

                        #12
                        Vincent

                        Joop kent jouw persoonlijk ?
                        Dan moet hij wel eerst jouw naam weten

                        En de tekst die jij opsomt aangaande de diskette is dezelfde tekst als die in het magazine De Karperwereld staat.

                        En wees niet bang dat iemand jouw een huisbezoekje komt afbrengen want je bent de moeite niet waard hoor.

                        met wetende groet

                        HPE
                        HPE

                        Reageer

                        • Tjander Meddocks

                          #13
                          dit is jou tekst uit een voorgaande posting....

                          Er zijn trouwens meer zaken op jouw site die ergens anders vandaan komen.
                          aangezien dat niet kan en ik nogal nieuwsgierig ben naar wie jij eigenlijk bent,
                          heb ik vanmiddag een aantal zaken in gang gezet om daar achter te komen.
                          Voorlopig geef ik jouw vanaf nu de naam Vincent

                          nou je doet wel veel moeite om erachter te komen wie ik bent... zie bovenstaande tekst en nog meer teksten op andere forums...blijkbaar ben ik een boeiende persoonlijkheid voor jou.......en wat voor zaken heb jij in gang gezet behalve je stoelgang????

                          Reageer

                          • HPE
                            Newbie
                            • 14-12-2002
                            • 44

                            #14
                            Vincent

                            Jij boeit me mateloos omdat je mijn stoelgang sindskort weer op gang heb gebracht.
                            Dankzij jouw is mijn ontlasting weer een mooie en vaste brei en om jouw daarvoor te kunnen bedanken zou ik jouw graag iets willen toezenden per post.

                            Ik denk echter dat jij een bang en angstig mannetje bent die rechts is, maar het moet doen met twee linkerhanden.
                            Daarbij blijft het zo dat jij niet voor jouw echte naam durft uit te komen wat duidelijk maakt dat jij niet altijd de waarheid spreekt.
                            Het rare blijft aan jouw dat je andere mensen afzeikt omdat ze met grote vissen showen terwijl jij zelf te pas en te onpas roept wat jij niet allemaal aan zware vissen hebt gevangen (inclusief wereld-record).

                            Ik wens jouw geestelijke beterschap!!

                            met vomiterende groet

                            HPE
                            HPE

                            Reageer

                            • Tjander Meddocks

                              #15
                              ik heb nog maar 1 ding te zeggen tegen je:
                              GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA P EN NOG ES GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
                              Die bovenstaande tekst heb je al 10 forums geplaats... je valt in herhalingen....gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaappppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp je bent echt slaapverwekkend. Ik weet zeker dat de hond van de buren nog slimmer is als jij en met wat slimmere teksten zou komen, jou teksten zijn armoede troef en rijp voor een onderzoek bij het pieter baan centrum gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaap

                              zo ik ga even stappen.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎