westeinder en de lek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • shfeeder
    no vaste stok no cry
    • 03-09-2008
    • 378
    • alphen aan den rijn

    westeinder en de lek

    ik ben vorige week dinsdag op de westeinder plassen wezen vissen met de tropishe hitte had nog lokvoer in de vriezer liggen van 2 weken daarvoor op de lek lekker makelijk.ik was er om 7 uur sochtends dus lekkervroeg.nadat ik alles had opgebouwd ben ik gaan vissen ik had al snel 2 mooie platte en daarna stil.na 3 uur weern tikkie en weer een brasem.toen ben ik een meerval hengel opgetuigd die 5oo gram werpgewicht heeft en heb er een super grote voerkorf aangedaan formaat halve liter bier blik en ben toen gaan voeren,daarna me light feeder weerr gepakt na half uur de eerste weg trekker.resultat bruine slijmerige vloermat.ik had op een gegeven moment geen rust meer .het leek wel of ik in een reuze aquarium vol met platte had gegooid hoop lijnzwemmers en bij iedere inzet een dikke platte.ik heb ze niet geteld maar ik had er zeker 35 dus geslaagde dag.gisteren ben ik wezen vissen vissen op de lek bij lekkerkerk op een ondiepe zandplaat.toen ik opkomend water had had ik bij iedere worp wel een brasempie,voorntje en een paar hele dikke windes en daarna hielden de aanbeten op.bij afgaand water waren de aanbeten weg.nadat ik er een speedkorf aangedaan had van 120 gram ben ik er ongeveer 70 meter ingegaan richting vaargeul na een paar keer voeren met de korf heb ik er een onderlijn aangedaan met als resultat 2 mooie rivier brasems en 4 mooie windes helaas begon het toen te regenen dus heb ik oopgeruimd
  • ADO69
    Frequent aanwezig
    • 31-01-2013
    • 181
    • Oudenhoorn

    #2
    Niet verkeerd dus
    https://www.antjes-creaties.nl/index.php

    Reageer

    • shfeeder
      no vaste stok no cry
      • 03-09-2008
      • 378
      • alphen aan den rijn

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door ADO69
      Niet verkeerd dus
      zeker niet verkeerd ga a.s weekend weer naar de lek bij kinderdijk ff kijke op me
      favoriete stek.

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎