feederverslag lek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • shfeeder
    no vaste stok no cry
    • 03-09-2008
    • 378
    • alphen aan den rijn

    feederverslag lek

    afgelopen zaterdag ging om half 4 de wekker ,eerst ff bakkie koffie en happie eten daarna spullen inladen en naar de lek( bij kinderdijk /nieuw lekkerland) toe rijden .k zat (bij een klein gemaaltje en tussen de hoogspannings kabels in die over de rivier lopen.het was laag water dus ik had opkomend tij.bij de eerste worp zat ik al vast en moest opnieuw optuigen niet echt een lkkr begin de 2e worp ben ik op 35/40 meter gaan liggen en hier ws de bodem redelijk schoon en ik zat ook in vaargeul dus in de volle stroom.al snel had ik mijn eerste vis een mooie rivier brasem en daarna volgde ook windes blieken en nog meer brasems.toen het tij hoger werd begon t ook meer te stromen op een gegeven moment bleef 150 gram niet meer liggen en heb ik 15 voerkorven verspeelt aan de steenstort.maar toch bleef ik af en toe brasems en windes vangen om een lang verhaal kort te maken .ik had 20 brasems en 10 dikke windes dus een geslaagde dag.alleen jammer van de verspeelde korven en montages.weet iemandtoevallig een stek op het zelfde stuk (kinderdijk nieuw lekkerland) waar je wel een redelijk schone bodem hebt met een goed referentie punt waar ik de volgende keer kan gaan zitten.bvd
    Aangepast door shfeeder; 19-08-2013, 15:46.
  • ADO69
    Frequent aanwezig
    • 31-01-2013
    • 181
    • Oudenhoorn

    #2
    Zouden ankerkorven niet een optie kunnen zijn?
    https://www.antjes-creaties.nl/index.php

    Reageer

    • shfeeder
      no vaste stok no cry
      • 03-09-2008
      • 378
      • alphen aan den rijn

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door ADO69
      Zouden ankerkorven niet een optie kunnen zijn?
      heb ik ook geprobeerd hielp eigenlijk weinig .ik zat er alleen maar meer doorvast.

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎