Jammer

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Aad Nijp
    Newbie
    • 23-05-2013
    • 1
    • Ridderkerk

    Jammer

    Hallo,Ik ben Aad Nijp
    Ik woon in Ridderkerk

    Bij ons achter(Reyerpark) hebben we een schitterend meertje waar alle soorten vis in zit,fijn voor je ,zul je nu denken.
    Helaas zit er enorm veel alg en blad in zodat vissen alleen maar in het voorjaar kan.

    Zijn hier instanties voor die je kan benaderen ,die iets aan deze problemen kan doen.

    Of kunnen wij dit zelf??

    Bedankt alvast voor de suggesties!!

    Grtzz Aad
  • The Frisian Viking
    NHSF Erelid
    • 27-06-2006
    • 5439
    • Feânwalden

    #2
    Als het staat in de lijst van viswateren dan kan je aankloppen bij de Federatie waar deze onder valt, zo niet dan aankloppen bij de gemeente deze zal dan hoogstwaarschijnlijk de eigenaar zijn ( of het moet een prive water zijn , lijkt me sterk hoor )
    Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

    ik knibbelje foar gjin ien

    The Frisian Viking

    Reageer

    • Master
      Voerboer
      • 26-02-2007
      • 1148
      • Zoetermeer

      #3
      Dag Aad. Stuur me maar een mail met gegevens (namicon@ziggo.nl). Dan kan ik er eens gaan kijken en het opnemen met het Waterschap. Ik ben in Ridderkerk en omgeving de (invasieve) woekerende waterplanten aan het verwijderen met de Hydro Venturi.
      Theo de Kreij.
      www.natuurzorg.eu

      Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

      Reageer

      • fisscherman
        Met enige kennis...
        • 23-03-2013
        • 381
        • apeldoorn

        #4
        ja dat is een probleem wat we hier ook wel kennen,we hebben hier ook van die sloten vol met plompbladeren en vis,van de gemeente.
        Maar die schuiven alles op de lange baan,neem zelf een paar lieslaarzen en dan de plomp in,een mooie visstek maken.zo doen wij dat.
        jean.

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎