Vismaat gezocht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • xmen013
    Newbie
    • 05-10-2014
    • 2
    • Lelystad

    Vismaat gezocht

    Beste mensen,

    Door omstandigheden veel vrije tijd en mijn oude hobby weer heb opgepakt, vissen. 30 jaar geleden serieus begonnen met karpervissen en de eerste boilies zelf maken en draaien.Nu heerlijk met de pen langs de mooie en rustige watertjes. Naast het vissen met de pen op karper, ben ik ook weer begonnen met snoekbaars vissen. Heb de materialen ervoor, maar nog niet de echte skill en stekken gevonden. Daarnaast heb ik in het verleden ook veel op zee gevist met een boot,of vanaf de kant in bijvoorbeeld ijmuiden/noordzeekanaal/Maas etc.op zeebaars/harder etc. wat ook erg leuk is. Op vakantie een forelletje vangen of wat anders mag ik ook graag doen. Dus eigenlijk een brede interesse in het vissen algemeen. Woon zelf in de Flevopolder, ben in bezit van een auto en heb tijd. Ben jij ook een visser die liever niet altijd alleen wil gaan, dan hoor ik graag van je.

    Ben inmiddels alweer 54 jaar, maar stel zelf geen eisen aan leeftijd. Hoofdzaak is gezellig er op uit, met als doel een mooie vis te vangen.

    PS. Ik rook (dit omdat sommige mensen daar niet tegen kunnen)

    Groet, Theo
Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎