Pikes and Big Momma Perch - Snoek en een dikke mama baars

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Magic Bait Float
    Newbie
    • 01-05-2014
    • 18
    • Zeewolde

    Pikes and Big Momma Perch - Snoek en een dikke mama baars

    Afgelopen weekend ging ik voor het eerst in lange tijd weer een keer alleen op pad. Mijn vismaat Ruben had andere verplichtingen. De dag ervoor was ik al druk in de weer geweest met het vangen van aasvis. Op zondag ochtend alle spullen gepakt en op naar de waterkant, althans dat was om 7 uur de bedoeling. Shit, de motor van de auto wilde niet starten. Gelukkig kon ik na het herschikken van mijn bellyboot en alle andere accessoires in onze tweede auto een half uur later alsnog vertrekken.

    In de haven aangekomen kon ik nog net genieten van het eerste licht dat door boven de horizon uitkwam. De paarse gloed boven de haven gaf een prachtig beeld.

    Eenmaal te water in de bellyboot was het even zoeken naar de vis. Ik merkte al snel dat er grote scholen met aasvis dicht tegen de kant aan lagen. Er was dus weinig twijfel waar ik de snoek zou moeten zoeken. Dit moest dicht tegen de kant. Nadat de eerste aanbeet een feit was, volgde er nog heel wat meer. De snoeken die ik mocht vangen waren één voor één beeldige dames. Toch konden zij het niet halen bij de mooiste vangst van deze dag. Een dikke mama baars van maar liefst 49cm.

    Niet alleen het alleen vissen was weer even nieuw, maar ook het zelfstandig proberen te filmen van de vissen was weer iets nieuws. Ik had de week ervoor een speciale camerasteun gefabriceerd om mezelf met vis en al te kunnen vastleggen. Met één camera gericht op het water en één op mijzelf wilde ik proberen voldoende beeldmateriaal vast te leggen om weer een filmpje te maken. Helaas was de hoek van de camera op de steun onvoldoende om alles in beeld te brengen. Hij filmde vooral onder water en halve vissen

    Ondanks dat toch een nieuw filmpje.

    Enjoy!



    Om op de hoogte te blijven van onze belevenissen en vangsten of om meer filmpjes te bekijken, kun je je uiteraard abonneren op ons youtubekanaal. Door op onderstaande link te klikken kom je op ons kanaal. Alvast bedankt!

Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎